willen jullie weten wat het wordt?

hoi dames

heb vandaag afspraak gemaakt voor pretecho. 2 juni kunnen we komen en dan ben ik precies 14 weken. ze kan dan ook het geslacht zien, wist nooit dat dat kon zo vroeg hihi. heb er zin in kan echt niet wachten!! ook omdat ik de volgende echo pas weer bij 20 weken heb zo lang kan ik niet wachten :)

ik denk zelf trouwens dat het een jongen wordt net als iedereen om ons heen haha

xxx

Hoi Dbby,

Ook wij willen graag weten wat het wordt! Op zondag 17 juni is er bij ons echo centrum een vaderdagactie; ik geef mijn vriend dan een echo kado (geslachtsbepaling) ook krijgt hij een presentje van het centrum vanwege vaderdag!
Ik ben dan 15 weken zwanger.

Liefs PSCL

Wij willen ook graag weten wat het wordt! Wij doen geen pretecho dus wij zullen moeten wachten tot de 20 weken echo...
Maar dat is wel al snel dat ze het met 14 weken kunnen zien, wist ik ook niet. Maar leuk hoor, nog even en dan weet je wat t is!! :)

Liefs San

Oh wat snel Dbby, met 14 weken, dat ken ik ook niet maar wel heeeeel leuk!

Wij willen ook zeker weten of we 2 jongens of 2 meisjes gaan krijgen en wij kunnen terecht bij Babyworld voor een 2D echo (met filmpje en geluid en foto's) en natuurlijk de geslachtsbepaling. Bij hun kan het vanaf 16 weken zwangerschap. Ik ga een afspraak maken voor in de week van 18 Juni, dan zit ik alweer in m'n 17de week! :)

Liefs Lynn.

Wij hebben tijdens onze vorige zwangerschap ook gekeken wat het werd, maar wel pas bij 28 weken... Ik heb het lang kunnen volhouden, omdat vriendje het nie wilde weten... Maar ik kon mn nieuwsgierigheid niet bedwingen en heb tijdens de echo gezegd ik wil hetb weten als je niet wil weten dan moet je nu maar de kamer uit gaan... Ik hou mn mond wel. En toen wilde hij het toch stiekum ook weten.....

Nu wil ik het ook heeeeel erg graag weer weten maar denk dat het weer zo'n strijd gaat worden hoor hahaha... Maargoed ga gewoon met elke echo super goed opletten.... En hoop eht zelf te kunnen zien.

Allemaal mensen die het willen weten wat grappig:)
Hier een koppel die het pas met geboorte wil weten..
Ik wilde het wel graag weten maar mn vriend niet en ik kan mn mond niet houden dus dan maar net als bij de eerste wachten tot de bevalling:) was wel heel erg leuk bij de geboorte zien of me gevoel klopte:)(en dat klopte de vorige keer:))
Dus nog wachten tot de kerst voor ik weet wat het word haha:)

Wij zijn ook heel nieuwsgierig, rond 16 weken gaan wij ook een echo laten maken. De verloskundige zei vanochtend nog tegen mijn mannetje dat hij een meiden gezin krijgt. Wij denken dit zelf ook zijn dus heel nieuwsgierig. Een stoer mannetje is natuurlijk ook zeer welkom!

Terug
Bovenaan