willen jullie weten wat het wordt?

Ik wil het ook weten. Bij de eerste wisten we het niet, al klopte het wel met wat we dachten. Het gaf me niet een speciaal gevoel dat ik het niet wist. Bij nr 2 en 3 was de echo een bevestiging van wat we dachten. We hebben nu al twee meiden en een zoon. Het maakt me echt niets uit, maar vind het fijn om het echt te maken. Wij wachten tot de 20 weken echo.

Ik wil het heel graag weten en t liefste houd ik t voor me maar mn man kan zn mond niet ouden dus óf we weten het niet óf wij weten het wel en de rest van de wereld ook.
Geheimpje lijkt me bijzonder maar ik ben zooooo nieuwsgierig...

Leuk om te lezen.
Ik hoef ik het niet te weten, maar m'n man wil het nu wel weten.
Bij de andere 2 wisten wij het niet en die verrassing vond ik heel erg leuk. Helemaal omdat ik bij de tweede er van overtuigt was dat het een jochie was en het was toch een meisje :)
Als m'n man er bij blijft dat hij het wil weten dan doen we dat. Kan hij zich voor bereiden als het weer een meisje is :p

Leuk al die verschillende reacties:)
Wij willen het ook heel graag weten, zo nieuwsgierig!
Bij mijn dochter was het tijdens de 20 weken echo een bevestiging van wat ik dacht. Nu denk ik heel sterk dat het een jongetje is....we zullen zien!
Liefs

Ik wil het graag weten, maar net als bij Charlotje kan mijn vrind zijn mond ook niet houden. Het geheimpje samen lijkt me heel erg leuk, maar het is niet anders. Zodra mijn vriend het weet, weet de rest van de wereld het ook ;-)
Ach, het is ook wel weer leuk dat hij zo enthousiast en trots is.

Terug
Bovenaan