Goed, sommigen hebben het hier al verteld, die wilden het dus graag weten! Ik twijfel ontzettend. Enerzijds, het ligt al vast, maakt het uit of je het nu weet of over 5 maanden? Anderzijds: ik hoef het eigenlijk niet te weten, het enige dat ik wil is een kindje dat gelukkig kan worden! Die verrassing lijkt me eigenlijk wel leuk, en ik ben toch al niet zo iemand die een meisje alleen rose jurkjes aan zou doen en een jongen alleen combatbroeken. Mijn man wil het graag weten, maar dan niet vertellen, terwijl ik denk: als je het dan weet, waarom zou je het dan niet meteen vertellen? Dat hij het weet en ik niet is wat hem betreft geen optie. Tja, daar zit ik mooi mee!
Kortom: help! Ik zoek argumenten om een goede beslissing te nemen. Als ik het echt niet wil weten denk ik dat ik mijn man wel kan overtuigen, hij heeft al zijn zin gehad bij het vertellen: ik heb potdorie drie maanden mijn mond moeten houden : )
Waarom wil / wilde jij het wel / niet weten? Ik ben benieuwd!
Groetjes,
Zeeuws Meisje
Kortom: help! Ik zoek argumenten om een goede beslissing te nemen. Als ik het echt niet wil weten denk ik dat ik mijn man wel kan overtuigen, hij heeft al zijn zin gehad bij het vertellen: ik heb potdorie drie maanden mijn mond moeten houden : )
Waarom wil / wilde jij het wel / niet weten? Ik ben benieuwd!
Groetjes,
Zeeuws Meisje