Bij de eerste wilden we het heel graag weten. Dat maakte voor ons de zwangerschap specialer, te weten dat er een jongetje in je buik groeit. We noemden hem thuis ook al bij naam. Dat maakte het voor ons heel 'echt'. We hebben het ook gewoon verteld. Eigenlijk dacht iedereen al dat het een jongetje zou worden en nu ook. Ik vond het trouwens heel fijn om te weten dat we een jongetje kregen. Mijn bevalling duurde 47 uur en op het laatst gaf me dat toch dat extra zetje om hem geboren te laten worden.
Nu willen we het weer heeel graag weten. Onze zoon Dean krijgt een nieuwe kamer en de baby gaat op Dean z'n oude kamertje. We veranderen niets. Het is dan ook een heel neutraal kamertje. Namen hebben we ook al voor allebei. Hopelijk kunnen we vrijdag zien wat het wordt.
Groetjes,
Nelly.
Nu willen we het weer heeel graag weten. Onze zoon Dean krijgt een nieuwe kamer en de baby gaat op Dean z'n oude kamertje. We veranderen niets. Het is dan ook een heel neutraal kamertje. Namen hebben we ook al voor allebei. Hopelijk kunnen we vrijdag zien wat het wordt.
Groetjes,
Nelly.