Willen weten of niet?

Hoi Allemaal,

T is nog een ver van onze bed show, maar wat zijn jullie meningen over het wel of niet willen weten of jullie een jongen of meisje krijgen?

Zelf zeg ik op dit moment ik zou het niet willen weten omdat de verrassing nog groter is.
Mijn vriend wil het wel graag weten omdat het makkelijk is met het kopen van spulletjes...

Wat vinden jullie?

Liefs,

Hoi,

Het is inderdaad nog erg ver weg,maar dat maakt het niet minder leuk om het er al over te hebben natuurlijk!!!
Wij willen het wel graag weten,ik ben veel te nieuwsgierig..!!!Bij ons eerste kindje,was ik degene die het wist,voor de rest niemand,ook mijn man niet,die wilde het niet weten.Ik wist het toen al vanaf 18 wkn,dus heb het erg lang voor me moeten houden!!Maar wel gelukt!

Groetjes Elma

Hoi,

We moeten idd nog ff wachten voordat we kunnen weten of het een dochter of een zoon wordt. Het ligt nu wel al vast..heel bijzonder.
Mijn man en ik willen het heel graag weten. Ik weet niet of ik het aandurf om de kamer roze te schilderen ivm een vergissing.
Ik ben heel benieuwd waarom zwangeren ervoor kiezen om het niet te willen weten?

x Taraneh

Hoi Hoi,

Bij de eerste wilden we het graag weten.
Maar denk dat ik het dit keer niet wilt weten.
We zien wel of het een jongen of meisje wordt dan, lijkt me ook leuk.... een verrassing!
Maar kan natuurlijk altijd nog van gedachten veranderen haha.

Hoi,
Wij wisten het bij de eerste dat het een meisje zou worden,we hebben gewoon de hele kamer roze gemaakt haha!
Nu willen we het weer weten ben zo benieuwd!

Liefs Zonnetje

Ik zou mijn nieuwsgierigheid niet kunnen bedwingen! Ik wil het ook graag weten, dat lijkt me gewoon praktischer. En een verassing wordt het voor ons toch wel want het wordt de eerste dus.....
En mijn vriend is niet zo moeilijk.....

ik wil het supergraag weten. er blijft nog zoveel een verrassing hoe het er uit ziet, wat het karaktertje zal zijn enz. het lijkt me heerlijk om het al bij naam te kunnen noemen terwijl het nog in de buik zit.

Terug
Bovenaan