Willen weten of niet?

Hoi,

Ook ik wil het straks erg graag weten en mijn man ook. Bij onze eerste wisten we ook dat het een jongetje zou worden. Vond dat zelf erg praktisch, maar een verrassing is natuurlijk ook wel leuk, alleen daar ben ik veel te nieuwsgierig voor hahahhaah.
Zelf dnek ik dit keer dat het een meisje gaat worden, ik heb zo'n voorgevoel. Maar dan moeten we nog ff een poos wachten. Bij mijn zoontje klopte mijn voorgevoel wel.

Liefs marielle

HOi,

Ik weet nog niet of ik het wil weten. Denk dat ik tegen die tijd wel zo nieuwsgierig ben, dat ik dat wel wil. Toch wel handig met spulletjes kopen.
Al ben ik niet echt van de typisch rose en typisch blauw!

We zullen het zien!

Groetjes

Ik wil het ook weten! Voor mij is het al een hele verrassing dat zo´n kind er uberhaupt uitkomt, haha! En ik wil graag een echte jongenskamer of een echte meisje kamer gaan maken!

Ik kan nu al niet meer wachten, haha!

Wij hebben al afgesproken dat we het nog niet willen weten. We vinden het wel een grote verrassing.
De 'babykamer' is al babyblauw. Dat was hij al toen we dit huis kochten. Dat gaan we verder gewoon een beetje neutraal aankleden en dan kan het gewoon voor beiden. Wordt het een meisje, dan kun je er met leuke accesoires toch gemakkelijk een meisjeskamer van maken. Ik vind het kleurtje wel leuk, en vind het een beetje nutteloos om er een nieuwe kleur overheen te doen terwijl het er gewoon netjes op zit :)

Ik heb er echt al helemaal zin in!

Wij weten nog niet of we het willen weten. Bij de eerste wisten we het niet en dat was eigenlijk erg leuk. Geen spijt van gehad. Voor de babykamer hoeven we het niet te weten want die is neutraal en dat houden we zo. Maar.... ik ben wel heel nieuwschierig, dus als we dichter bij de 20 weken komen ..... wie weet.

Wij willen het ook graag weten hoor! We zijn gewoon super nieuwsgierig en willen ons erop voor kunnen bereiden. We houden het dan wel voor ons, zodat het voor anderen nog een verrassing is.

Ook wij willen het graag weten! Leuk om alvast wat eerder gericht te kunnen winkelen en alles in te richten. Om de kinderkamer hoef ik me niet druk te maken, want helaas wonen we in een 2 kamer appartement. Hopen dat we snel groter wonen, dan kunnen we de kinderkamer doen!

Wij willen het heel graag weten! Bij de eerste wisten we het ook. Ik vind het veel fijner om te weten, voor mijn gevoel heb ik dan veel meer een band. En ik ben erg praktisch ingesteld dus met kleertjes kopen was het erg handig. Overigens hadden we de babykamer niet echt op een jongetje of meisje gericht.
We vertellen het trouwens, net als de vorige keer, ook gewoon tegen iedereen wat het wordt.

Terug
Bovenaan