Willen zwanger worden, maar het vrijen word minder

Paprika's eten...worden vrouwen en mannen vruchtbaarder en opgewondener (en natter hehehe)van. Komt door de Vitamine B6 met PQQ. (eh of PPQ)

Wij aten het op brood, rauw, in de nasi bami, macaroni.

O, in de zuurkool is NIET lekker...hihi, fout probeerseltje

 
Ik ben op een gegeven moment ovulatietesten gaan gebruiken (van sensitest.nl het goedkoopste en werken goed) en kwam er achter dat ik geen 'normale'cyclus had en veel later een eisprong had dan verwacht, en dus in de foute tijd de druk op de ketel zette. Waarna we dan even geen zin meer hadden, trwijl dan de beste tijd voor ons zou zijn. Dus nadat we dit wisten zijn we snel en vaak zwanger geworden:)
Misschien iets om uit te zoeken als praktisch weetje.

Succes ermee
 
wat de rest van de dames al zeggen..
ontspan geniet probeer nieuwe dingen...
op het moment dat ik zwanger wilde worden zat ik aan een heele zware pil plus dat ik rookte de huisarts had al gezegd dat ik niet zo 1 2 3 zwanger zou worden dus oop het moment van het stoppen van de pil was ik heel onzeker..
maar wij maakten er een spelletje van wat de heele dag duurde leuke smsjes en dan savonds lkkr douche iets spannends aan (kleding) en hop daar gingen we super intime sex geniet van elkaar ...
en ja 3 weken later was ik tegen alle verwachtingen in zwanger wat een chock was omdat iedereen zij dat het zo lang zou duren ...
maar het belangrijkste is het genieten en ontspannen...
succes het komt goed...
 
Terug
Bovenaan