Willy, hoe gaat het met jou en je 3 ukjes???

Hoi,

Ook ik ben al dagen elke keer aan je aan het denken!
Hoop dat alles goed is gegaan bij de gyn en dat je ondertussen al wat beslissingen hebt kunnen nemen voor de toekomst!!

Liefs MJ

HOi Allemaal

Wij zijn gisteren in het ziekenhuis geweest en hebben we te horen gekregen dat alle drie de kindjes dood zijn.Nu moet ik woensdag 9 sept naar het ziekenhuis en dan wordt ik gecurreteerd. volledige narcose.De geyn vertelde dat ze bij een drieling nooit op een spontane miskraam wachten, want dit moet heel heftig zijn en als het begint kan het nog zijn dat je met spoed naar het ziekenhuis moet.En ze zegt ook het kan ook nog wel 5 a 6 weken duren voordat de miskraam komt en het hcg hormoon wordt dan alleen maar meer en dan word ik nog zieker.
Nu staan we alleen nog voor 1 dilemma wij zouden morgen vrijdag dus op vakantie gaan een lang weekeind naar sauerland we hebben de gyn gevraagt of dit kon en ze zei je moet gewoon gaan de miskraam duurt toch nog wel een hele poos.
Maar ik vind het wel eng stel je voor dat we daar zijn en de miskraam komt toch??
Wat zouden jullie doen kunnen jullie ons gerust stellen.
En ik vind het heel fijn om te weten dat jullie aan mij gedacht hebt,
Snik snik snik ik zit te huilen voor mijn p.c wat lief zeg.

Groetjes Willy

Hey meid wat is dat een dubbel gevoel zeg.
Ik leef met jullie mee. Hoe voel je jezelf ?
Ik zou zelf persoonlijk toch voor safe gaan. Maar als de gyn met zekerheid zeg dat het geen probleem is ja waarom niet. Het is natuurlijk wel goed voor jullie om er even tussenuit te gaan. Als er iets is zijn er daar toch ook wel ziekenhuizen en dokters neem ik aan.Heel veel sterkte en een dikke knuffel

groetjes lisette

heyhey

jeetje wat rot! toch denk ik dat je aan de ene kant wel opgelucht bent of niet?
hoe voel je je zelf?
als je je goed voelt, zou ik persoonlijk toch dat weekend weg gaan.
er zijn daar ook vast wel doktoren en ziekenhuizen in de buurt.
kijk dat eerst even na, zodat je weet hoe je evt moet rijden naar t ziekenhuis.
maar we gaan er vanuit dat de gyn gelijk heeft en ze gewoon even blijven zitten.

wil je heel veel sterkte wensen, en als je toch je weekend weg gaat:
probeer ervan te genieten oke?

liefs, do

Terug
Bovenaan