Hoi Willy,
Zit met kippevel je verhaal te lezen. Wat ontzettend naar! Heel veel sterkte met dit verlies.
Wij zouden in jullie geval idd wel proberen te genieten van een weekendje weg, mits je je goed voelt. Dan ben je 'opgeladen' voor je de curretage ingaat.
In januari heb ik een spontane mk gehad en hierbij kreeg van te voren heftige krampen en oud bloedverlies. Duurde daarna een paar dagen voordat de boel op gang kwam. Ik heb 3 weken terug een miskraam gehad (opgewekt met medicijnen) en uit eindelijk liep het uit op een spoedcurretage.
Ik zag heel erg op tegen de curretage, maar ik vond de curretage achteraf meevallen en werd ook heerlijk wakker, net of ik lekker had liggen dromen. Ik had veel bloedverlies, het was het van te voren een drama en daardoor duurt het herstel langer.
Ik hoop dat je wat hebt aan mijn ervaringen en zoals je hoort loopt het iedere keer anders. Maar blijf vooral goed naar jezelf luisteren en neem de tijd voor alles meis. Ik wil je een dikke knuffel geven en veel sterkte wensen!!!
Liefs Lientje