Wilt amper eten en slaapt korter

Hoi! 
Onze zoon van 15 maanden is net over op één slaap per dag, het gaat nu een stuk beter! In de maand ervoor sliep hij om de dag in de ochtend 45min en maakten we hem daarna wakker. Zo is hij eraan gaan wennen. 
Tijdens het doorkomen van de kiezen of tanden geeft hij in de ochtend de voorkeur aan brintapap of havermoutpap. Is dat een mogelijk alternatief wellicht?
 
Hier was ze rond 16/17 maanden in zo'n rare periode. Heel vaak zeuren/ huilen en vervolgens niks willen. Ook korter slapen en slecht eten. 
Opeens ging het weer een stuk beter en was ze heel lief en weer vrolijk. Toen ik daarna eens goed in haar mond kon kijken, wat ik eerst heel lang niet mocht, zag ik 4 hoektanden en 4 kiezen erbij. De hoektanden nog maar net doorgekomen. 
Dus ik weet bijna zeker dat dit de oorzaak van haar gedrag was. 
Succes! Het is altijd even zoeken vind ik. 
 
Dank jullie voor de berichten. Het is vandaag wel weer wat beter gegaan. At zijn brood alsof zijn leven er van af hing ? Avond eten weer slecht. Heeft vanmorgen van 9 tot half 12 geslapen zo moe was hij. Vanmiddag niet geslapen natuurlijk. Lag al om kwart voor 7 in bed en sliep zo. Ben benieuwd hoe laat hij morgen wakker word.
Het is echt weer zoeken.
Echt veel huilen doet hij niet. Meer gillen en krijsen. En echt hele rode wangen hebben.
 
Terug
Bovenaan