Windscherm

Hoi meiden,

Wie hebben allemaal een windscherm voorop de fiets?
Die van ons is 2e hands, en nu heb ik een vraagje. Bij wie gaat dat scherm ook klappen als je windtegen hebt of fietst op een hobbelige weg?
Vaak komt die scherm mijn kant op en ligt dan horizontaal op het stoeltje. Behalve als Myrthe erin zit natuurlijk, maar ja die houdt het scherm voor de lol ook vaak vast.

Liefs Reneke

He Reneke,

Hier precies hetzelfde ..
Heb jij ook een Bobike ?

Ik heb eerder een GMG gehad en daar had ik dit nooit bij,
Misschien is er iets te verstellen ofzo ? Ik heb er nog niet echt goed naar gekeken, maar heb wel dezelfde ervaring.

Enne.. hoe is het met je kleine mevrouw Helderder
Hier heeft  madam vanmorgen super goed geholpen met de badkamer....

Fijn weekend !

Sophie

Hoi Reneke,

Heb jij het windscherm van bobike?

Ik heb deze wel en ook deze klapperd als je van een hobbeltje ga of iets dergelijk dan wil die wel eens op Lars zijn hoofdje tikken.
Hij vind het gelukkig helemaal leuk als dit gebeurd maar kloppen doet dit volgens mij niet.

Gr Lique

ik heb ook bobike, heb nog nooit last gehad van geklapper, maar kijk wel regelmatig de boutjes na of ze niet aangedraaid moeten worden.
Doordat Daniël vaak ook het scherm beet houd, houd ik dat wel ik de gaten.
Misschien zijn de boutjes/schroefjes de oorzaak?

liefs marina

Dacht dat het aan mijn windscherm lag, maar blijkbaar niet dus.
Heb ook een windscherm van Bobike, en dan die uitvoering die op een moederfiets past. Leah pakt die ook vaak beet. Het irritante is als ik over een grote hobbel rijd, dan klapt het windscherm behoorlijk naar voren tegen haar gezicht aan.

Ik heb ook het scherm van Bobike, maar ik heb echt nergens last van. Hij wappert heel licht heen en weer als ik over hobbels rij, maar dat is echt minimaal, en klapt ook absoluut niet in de richting van het stoeltje. Die van mij is tweedehands, maar wel zo goed als nieuw. Ik zou niet weten waar het aan ligt dat dit zo verschilt met andere bobike schermen??

ook ik heb een bobike, maar heb er geen last van.
hij kan idd naar voren, maar klapt niet zomaar om bij ons.
(ook niet als ik een heuveltje overga, of tegenwind heb)

liefs, do

Ik heb ook een bobike schermpje, sinds vandaag klapt hij een klein beetje bij een fikse hobbel, maar ik fietste zonder Laura en dan ga ik ook wat harder over de hobbels heen. Hij ging niet helemaal dubbel.

Terug
Bovenaan