Windscherm

Wij hebben ook een bobike-windscherm en hier gaat het scherm omklappen als de schroefjes wat losraken (door al die hobbels). Na het aandraaien van de schroefjes kunnen we er dan weer even tegenaan.

Hoi,

Ook hier een bobike stoeltje en windscherm, maar die van ons klapt ook niet voor over.
Ja Yordi kan hem iets naar zich toe trekken, aar dat is het dan ookwel.
Verder nog geen last van gehad dat het ging klapperen met tegenwind of zoiets.

Liefs marielle

Hoi,
ook hier klapt het een beetje naar achteren, maar ik kan me voorstellen dat dit ook bewust zo is... Kinderen trekken er wel eens aan en dan kan het beter wat meeveren dan afbreken denk ik dan maar.
Groetjes, Noor

Wij hadden voorop een stoeltje en scherm van gmg (ofzo) en die klapperde niet. Maar ons meneertje is groot en zwaar, dus hij is verhuisd naar achteren...hij zit nu in een bobike stoeltje, als een koning op zijn troon, geweldig!

Hoi,

Nog rare vraag dan... maar die schroefjes... waar zitten die
Ik zie wel soort draaiknoppen aan weerszijden, maar ik krijg die echt niet gedraaid.
Ben wel blij te lezen dat ik niet de enige bent.

Liefs Reneke

Hoi Reneke,

Bij mijn windscherm (vorig jaar september gekocht en van Bobike) zitten er 2 moeren in het midden van het windscherm, op de splitsing tussen het plastic scherm en de stoffen flap daaronder. Je kijkt er tegenaan als je op je fiets zit.

Succes!

Karin

Joehoe, het werkt! Heb net de 2 schroefjes (op de plaats zoals Karin ze beschrijft) flink aangedraaid met een sleutel, en ja, hoor, hij kleppert niet meer!!! Zo simpel kan het dus zijn.......!!! Meiden, aandraaien, die schroeven en geen kantelend windscherm meer, dus!! Bedankt!

Terug
Bovenaan