Winkel tips

Hier bij brouwersmode is dat het merk voor meisjes en het merk voor jongens is just small, ook heel leuk, maar hier op dorp is alles zo snel uitverkocht geloof eind augustus was het binnen en 1.5 week later waren zijn maten er al niet meer, en dan kunnen ze voor jouw wel in een ander filliaal of iets dergelijks wat nabestellen maar vind ik nooit leuk.
Deze merken zijn wel heel leuk.

Marina, jongens heb ik niet en ik wist niet dat just small voor jongens is. Hier op het dorp moet je het ook goed in de gaten houden, voor je het weet is idd. op. Maar met Percival, vanaf maat 92 gaat het niet zo snel. Ik heb net van de week twee rokjes, een shirtje en een maillot voor Emma gekocht.

Hoi hoi,

@ Do hier in Spijk hebben ze nieuwe winkel voor kinderen. Duur maar oooozoooo leuk hihi. Dacht dat ie Lemon of Limoen heet...
Ook komt er een winkel met houten speelgoed, er komt hier steeds meer leuks...
Wilde ik ff aan je kwijt hihi.

@ de rest

Ik ga overal naar binnen waar ze kinderkleren verkopen en struin veel af. Myrthe heeft schoenen nog maat 20, heel jammer want alle leuke laarsjes gaan vanaf 21. Groeien die voeten!!!!

Daniel heef juist van die slagschepen onder zijn lichaam hangen, die zit met voetmaat nu op 23.
Sommige van die schoenen staan dan echt niet leuk!!
Heb leuke all starts gezien en gaan zaterdag daar heerlijk voor kijken.

Heb laatst de knipmode weer ingezien maar voor meisjes staan daar nog wel heel veel leuke dingen in maar voor jongens is het geen bal aan, iedere keer hetzelfde; broek met zakken en een trui.
Dus zelf maken voor Daniel vind ik echt niet leuk.

Wat mijn trouwens opvalt is dat je, nu je de babyhoek uitbent, echt aso meer gaat betalen voor kleren, denk dan bijmezelf; kom op zeg, het is maar 6 cm langere stof daar hoef ik toch geen 15 euro extra voor te betalen?

Liefs Marina

Dat klopt idd. de kleine prijsjes zijn afgelopen. Vanaf maat 80 is het een stuk duurder. Maar ze kunnen het wel langer aan.

Hahah Marina,

over slagschepen gesproken... Onze "kleine" meid overtreft jou grote man nog hoor.
Zij heeft maat 24,5. Toch niet te geloven. (net weer opgemeten bij de schoenenwinkel) Dit is wel erg groot hoor. Maar toen we haar eerste schoentjes kochten (ergens in feb. dit jaar) zeiden ze ook al meteen dat ze best grote voeten had.
Ach ja, je kan maar stevig staan toch, hahaha.
Ze heeft trouwens wel hele leuke laarzen nu.

Groetjes, Bianca

joehoehoe vandaag ist zover dat ik lekker kan gaan shoppen,
wat word een mens snel gelukkig, hihi

Zal jullie vanmiddag vertellen wat ik heerlijk geshopt heb,

Liefs Marina

Terug
Bovenaan