winterijd

A

Anoniem

Guest
hoi even een vraagje hebben jullie kindjes ook zo`n last van de overgang naar de wintertijd gr bianca

Hoi!

nee.... eigenlijk niet...tenminste, ze slaapt nu zelfs meer???

Groetjes Debby

We hadden haar zaterdagavond een half uurtje langer opgehouden, in de hoop dat ze zondag wat langer zou slapen. helaas, om half 7 was Naomi wakker. Gelukkig de rest van de dag wel aardig doorgekomen. 's Middags was het net een winterslaap die ze hield, zo lang.  Maar vanmorgen weer errug vroeg wakker: 6.10. terwijl ze normaal toch wel tot half 8 slaapt. Ze was ook niet te genieten vandaag. Wat een gejengel. Hopelijk gaat het morgen beter.

Wilmi

Hoi

Ik weet niet waar het aan ligt, maar Heather slaapt sowieso slecht de laatste tijd. Gelukkig is ze 's avonds zo moe dat ze echt als een blok in slaap valt. Logisch ook wel want ze heeft de hele middag niet geslapen (maar wel gejengeld omdat ze zo moe is).

Ze wil niet naar bed, ze wil niet spelen, ze wil niet hangen, ze wil niet knuffelen. Ze zit zichzelf zo in de weg dat het bijna weer zielig wordt.

Groetjes, KT

pff vreselijk heh  dat gejengel...bleh!!
Nee hier ook nergens 'last' van moet ik zeggen.
Ze slaapt eigelijk nog meer....Normaal sliep ze tot half acht, maar nu is
ze vaak om acht uur nog niet wkkr!Rond kwart over acht komt er weer
leven in.....En dan is ze nog heel slaperig.Hihihi.Kvind het niet erug hoor!
Maar ik vind het wel erug donker hoor nu s'avonds....maar wel gezellig!

xxx

hoi hoi

nou Daniël was dus wel een uur eerder wakker en ben nu nog niet helemaal terug in zijn oude schema!!! maar ja misschien morgen wel.....

liefs Ingrid

Hier ook niet echt last. Wel heb ik ook het idee dat ze sneller moe is, maar dat kan ook aan andere dingen liggen.
Sil

Hoi!
Lara heeft er ook geen last van, alleen komt ze een uurtje eerder. Logisch natuurlijk! Ons dagritme ziet er daardoor iets anders uit, maar we gaan maar gewoon met haar ritme mee. Ik vind 't zielig om haar in een ander schema te gaan dwingen, omdat "wij" zo nodig de klok moesten verzetten. 't Komt wel weer goed (is het nu niet, dan wel weer in 't voorjaar als we de klok weer gaan verzetten).
't Blijft gewoon een raar gebeuren die winter/zomertijd! Ik zeg; afschaffen!!!

Jacoline.

Terug
Bovenaan