winterijd

Hoi hoi,

Stijn heeft er een beetje last van gehad. Alleen maandagochtend was hij om 5.45 uur wakker, terwijl hij normaal tegen 7 uur pas wakker is. Verder gaat het heel goed. We hebben op zondag gewoon alles zo lang mogelijk gerekt en toen was het eigenlijk wel klaar.

Carina

Iris heeft er helemaal geen last van gehad!! Zondag werd ze zelfs pas om 08:30 wintertijd wakker, tis maar goed dat de klok verzet was anders was het wel heel laat.......
Moet wel zeggen dat ze sinds een paar weken op haar buik slaapt en nu nog langer slaapt dan voorheen. Heerlijjk!!!

hoi nou femke zit weer in haar oude schema vandaag tenminste dan ze werd weer lekker om 8 uur wakker heerlijk

Aim was vanmorgen wel een uur eerder wakker maar we moesten toch vroeg in het ziekenhuis zijn voor de echo van nr 2!!!
Vorig jaar had ik veel meer last van het uur tijdverschil omdat ik toen lag te bevallen....!!!

Groetjes L81

Nou, Daan heeft er niet echt last van. Ik wel! Ben moe zodra het donker word. Altijd al gehad, ligt niet nu opeens aan het 'mama zijn' .

gr Anita

Terug
Bovenaan