Winterjas

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Ik ben inmiddels 23 weken zwanger en pas bijna niet meer in mijn winterjas. Ik heb nog nergens een positiejas gezien, dus nu vraag ik me af hoe andere zwangeren dit oplossen. Koop je dan een winterjas die een of meer maten groter is dan de jas die je normaal hebt?
Tips zijn erg welkom,

groetjes Marieke

hallo,

ik was bij mijn eerste zwangerschap ook zwanger in de wintger. ik had een ruime spijkerjas met daar overheen een bodywarmer en een hele dikke sjaal. dit werkte bij mij prima.

succes.

mama van merel

Hoi,

Deze tip is niet van mezelf, maar stond ergens anders op het forum (ik geloof in het december forum). Koop idd een jas bij bijvoorbeeld Zeeman, Wibra o.i.d. die een maatje groter is. Het is inderdaad wel erg zonde om voor die paar maand een dure positiewinterjas te kopen. Ik ben zelf begin december uitgeteld, maar in het begin van mijn zwangerschap zoveel afgevallen door de misselijkheid dat ik mijn winterjas van vorig jaar nu weer aankan (met buik erbij).

Groetjes Lilian

Hoi hoi,

Ik ben nu 33 weken en heb een jas bij de zeeman gekocht voor 10 euro. Dan wel  3 maten groter hihi maar hij zit goed. Oke het is geen gucci maar verder is  het echt geen lelijke jas.  Gewoon zwart en halflang.  Kan prima dus. Voor die paar maanden is het zonde om een dure jas te kopen. Bovendien hebben ze volgens mij ook geen positiewinterjassen.

Succes ermee Groetjes Juffie

hi Marieke,

Ik heb een winterjas geleend van iemand die forser is dan ikzelf. Ik vind het zonde om een nieuwe jas te kopen voor die paar maanden.

sucses,
nous

Bodywarmer is een goed idee of bijv. een dikker fleecevest met sjawl en handschoenen. Zelf heb ik 2 poncho's. Hier een sjawl en handschoenen bij, eventueel een vest eronder en klaar. Ik ga echt niet voor die paar weken een nieuwe winterjas kopen. Behalve als ik toevallig een leuke, goedkope kan scoren. Misschien in de uitverkoop.
Groetjes V.

Bij ons in de buurt zit een Van Cranenbroek en daar heb ik mijn jas gescoord voor 15 euro. Het is XXXXL maar het is ook weer niet zo`n zak.
Iedereen vraagt of ik een positiejas heb dus zal het er wel leuk uitzien.
Ik moet tot eind januari dus heb ik hem wel even nodig.
Groetjes Mikkie.

Hoi, ik zat ook met dit probleem en heb gisteren omdat het echt te koud werd in mn fleece +regenjas een winterjas maatje 52 ofzo gekocht bij de C&A voor 34   euro. En hij staat nog best leuk hoor!

groetjes mm 25+5

Terug
Bovenaan