winterjas?

afgelopen donderdag bij Miss Etam een winterjas gekocht voor de helft van de prijs. Op dit moment hebben ze een groot aantal jassen en andere kleding voor 50% van de prijs. Heb een leuke jas gekocht, lekker warm en er was veel keus. Ik heb er maar € 30,00 voor betaald. De buik kan er nog behoorlijk in groeien al verwacht ik daar niet echt meer veel last van te hebben.

groet,

mamaraf

Hoi Wendy,

ik heb deze winter twee winterjassen...
Eentje van een dikkere vriendin, en eentje van een tante die ook een paar maten groter is dan dat ik ben.
Hoef ik geen geld uit te geven aan een jas die ik verder toch niet draag, maar heb wel een comfortabele jas en zelfs nog modieus.

Groetjes Sharon.

hoi,
bij m'n vorige zwangerschap had ik ook een winterjas nodig. die heb ik toen uit de kast van een oudtante gehaald. een retro jas, zo'n wijduitlopend A model dat ze nu ook weer verkopen, maar dan gratis. moet wel toegeven dat ik 'm nadien niet meer gedragen heb omdat hij algemeen toch een maat of wat groter is dan ik normaal draag. dit jaar heb ik een nieuwe jas gekocht die toevallig ook wel ruim zit om de taille, maar gezien ik nog maar 6weken ver ben zal ik die jas dus wel de hele winter kunnen houden. anders hoop ik dat het retro modelletje nog niet weg is....
succes met de zoektocht!

jasm.

Terug
Bovenaan