winterjas?

A

Anoniem

Guest
Ik wil zo graag een leuke niet al te dure winterjas kopen voor d'r, die ze nu met deze kou echt ook nodig heeft! Maar kan niks (leuks) vinden!!
Waar hebben jullie een winterjas gekocht?
Zit regelmatig met d'r op de fiets dus hij moet wel echt lekker warm zijn.
groetjes!

Haai,

Mette heeft een lekkere donsjas van Benneton. Erg lekker warm. De capuchon sluit ook lekker aan. Kostte wel 52,-.. Ik zie momenteel erg veel leuke jassen in de opruiming. Prenatal heeft ook wel leuke dingen en heb je al bij de Hennes gekeken?

gr.Ing

Op de fiets is een skipak ook heel handig, volgens mij ook bij Prenatal..
Zeeman heeft ook warme jasjes voor 8 euro!
groet, Marianne

Ik heb een dure mexxjas gekocht, die nu al krap is. Echt zo zonde!! Twijfelde al toen ik hem kocht.... Ze heeft hem af en toe aan omdat ze dan echt wijst naar de mooie jas! En ik heb een goedkoop jasje van de C&A. Geen schoonheidsprijs wel erg warm!

groetjes Maris

ps en 2de hands op internet?

Hoi,
ik blijf het zeggen: ik vind marktplaats echt een uitkomst!
Ik heb een hele leuke en nog hele mooie winterjas van Esprit voor 7 euro gekocht op MP, even wassen en hij is weer fris en fruitig.
Ik heb ook meerdere jasjes want ik hou van afwisseling. Voor 3 euro op MP ook nog een jasje van C&A gekocht.
Ik ga dus echt niet een jas voor 52 euro kopen. We hebben best 2 goede inkomens maar ik vind dat dus echt te duur voor een jasje die ze maar kort aan kan aangezien ze overal zo snel uitgroeit, maar iedereen moet het natuurlijk zelf weten hoor begrijp me niet verkeerd, alleen vind ik dat veel geld.

Succes met zoeken,
groetjes van Sonja

Van de week was ik bij prenatal, en daar hadden ze echt hele leuke winterjassen, afgeprijsd nog ook....

Eline heeft een jasje van de Hema, een wollen, echt heel schattig. Meestal doe ik daar nog een vest onderaan, zeker als we op de fiets gaan, want hij is niet heel erg dik..

hier een mama die heeeeele dure jassen koopt....Sven heeft er nu eentje van Gaastra en ik moest 110 euro betalen...
Maar..mijn ervaring leert dat ie deze jas nu deze winter aan kan (niet extreem groot hoor, maar wat ruimer) en dan kan ie volgende winter er nog heel even mee doen...

De 2ling hebben nu een jas van McGregor (allebei 89,- in de uitverkoop) maar deze jassen passen volgende winter nog makkelijk en worden dan de "buitenspeeljassen" .

Deze merkjassen zijn niet extra warm hoor, maar ik vind het leuk.

En...als ik een jas bij de hema of hennes koop: daar zie ik zoveel kindjes mee lopen op het werk...En dat baal ik, want ik wil orgineel zijn in kleding
(klinkt gek, maar ik heb een tik daarin ja)

Misschien kun je effe wachten op de uitverkoop?! scheelt toch weer!
x anouk

Hoi,
Ik vond een jasje ook niet makkelijk te vinden..Slaagde uiteindelijk bij de V en D..
Voor 25 euro een jasje met eraan vast een muts en sjaal meteen ineen..
Ik fiets nooit.[]..heb altijd de auto, dus al snel warm genoeg..

En heb nog een Mexx jasje hangen, nog wat aan de lange kant...van onze oudste destijds..
Gr Rina

Terug
Bovenaan