winterjas?

Hoi hoi,

Nou, ik was dus begonnen met een winterjas voor 20 euro bij de Jola mode hier in het dorp. Ik wilde ook niet duur doen. Nou, daar was de rits na een paar weken losgescheurd. Twee keer proberen te maken maar tevergeefs.
Toen een jasje gekocht bij Villa Happ, keieieieieieiei leuk, koste 27,50. Maar die kreeg ik zo moeilijk aan dat ik er helemaal gek van werd (waarom koop je 'm dan... ja dat dacht ik later ook).
Dus toen nog maar een ski jackje gekocht bij de HEMA toen die in de aanbieding was voor 25 euro.
Dus al met al was het bij ons ook een dure bedoeling..... haha. Maar goed. De HEMA jas is voor de dagelijkse beslommeringen en het Villa Happ jasje is voor de netjes......

Groetjes,
Maike

Hoihoi,

Marissa heeft een winterjas van Vinrose maar dan van de outlet. Hij was voor de helft van het geld dus van 120 euro nu voor 60 euro. Ik vind haar jas zo ontzettend gaaf! We krijgen er ook altijd super veel complimenten over, zelfs van wildvreemden op straat. En ondanks dat ik de jas natuurlijk niet gemaakt heb ben ik dan wel trots . Ik ben er alleen wel achter dat ik er nog een jas bij moet hebben want als deze in de wasmachine zit heb ik dus helemaal niets. Mijn moeder is trouwens vorig jaar naar de noordpool geweest en daar heeft ze een pak uit 1 stuk meegenomen voor Marissa, die kan wel als reserve dienen

groetjes Linda

Tara heeft voor deze winter 4 winterjassen

1.) Een bordeau/donkerpaase jas incl. muts met Winnie de Poeh van de H&M (tweedehands via Ebay gekocht, maar nog zo goed als nieuw!).
2.) Een roze skipak met een beertje op de rug van C&A (had ik voor haar geboorte in de uitverkoop gekocht, maar ze heeft het nog niet aangehad, omdat ik het ook weer niet ZO koud vind)
3.) Een appelgroene jas van Zara Baby (heeft ze van mijn zus gekregen)
4.) Een lichtroze jas incl. sjaal met Winnie de Poeh van C&A (vorig jaar met de vlaggetjesweken gekocht).

Groetjes,
Shivana

Terug
Bovenaan