Winterjas?

A

Anoniem

Guest
Hee meiden,

Gaan jullie een winterjas kopen en zo ja waar ? Ik heb een beetje rondgekeken, maar heb nog niet echt iets geschikts kunnen vinden...

Groetjes!

hoi hoi,

Een winterjas ga ik lenen van mijn schoonzus. Ze heeft een wat groter postuur, dus kan ik er mooi eentje lenen van haar.
Vind het eigenlijk zonde om voor zo'n korte tijd een jas te kopen.

groetjes ida.

TJA DAAR ZEG JE WAT

HELEMAAL NOG NIET OVER NA GEDACHT.

X

Hallo,

ik ga geen speciale winterjas kopen. ik heb nog een groot fleece vest en die trek ik de komede koude weken buiten aan. vind het zonde eentje te kopen voor maar 10 weken.
\
groetjes

Hoi, ik heb vorige week een winterjas gekocht bij de zeeman.
Hij was tien euro dus dat is lekker goedkoop.
ik heb xxl genomen en kan hem dus na de bevalling niet meer aan.
maar voor zolang heb ik in ieder geval een winterjas.
gr lisette

ik koop geen nieuwe, mijn jas gaat nog dicht aan de bovenkant (knopen) en ik doe mocht het echt heel koud worden wel een grote fleece of grote sjaal om mijn buik.

Ik ben een heel gelukkige vrouw met 2 winterjassen.
1 voor de zwangere Hilma en 1 voor de "gewone" Hilma!
Tijdens mijn 1e zwangerschap heb ik een corduroy jas gekocht, die wat ruimer en groter was dan mijn gewone. En die doe ik straks dus gewoon weer aan. Mijn buikje past er altijd mooi in!

Maar ik denk dat je met een fleece vest ook een heel eind komt. Meestal ben je toch al warmer in je zwangerschap, en echt koud is het meestal niet in Nederland.
Dus.........

Veel liefs en succes!! Hilma

ik heb bij de otto een bruine jas gekocht   waarvan de knopen boven me buik zitten en de jas over me buik dicht valt     ik heb maat 38  genomen   aangezien ik 36 eigenlijk heb als ik het plaatje kan vinden dan zet ik m dr nog wel op

dit keer heb ik erop gelet wand bij me eerste zwangerschap had ik maat 40 jas die ik na me zwangerschap niet meer aankon

groetjes soraya

Terug
Bovenaan