Winterjas?

Ik heb een warme poncho voor de herfstige dagen en een fleece vest. Verder een lieve man met een paar maten groter en een vestentic
En ik heb nog een winterjas. Die moet ik nog maar eens proberen of ik die nog aankan.

En anders gewone dikke truien met warme sjaal en muts. ik heb me bij de zwangerschap van Quentin ook goed kunnen redden (eind november bevallen) dus dat zal nu ook wel goed komen.

Ik baal wel af en toe als ik de nieuwe wintermode zie. Ik ga gewoon niets kopen aangezien het anders straks te groot is. Wel jammer hoor.....

Groetjes,
Rosanne
mama van Quentin (3 jaar) en 27,3 week zwanger van een dochter

hoi

die ik nu heb had ik net na mijn eerste bevalling gekocht,die het jaar daarop best nog te groot was,maar kan nu nog net dicht en als dat niet meer gaat heb ik altijd nog een leren jas hangen van een paar jaar geleden toen ik zelf wat dikker was en die nu weer begint te passen,maar anders laat ik mijn jas wel gewoon open zo koud is het hier toch niet en kijk na de bevalling wel voor een nieuw jasje.en kleding.lekker shoppen!!!!!! gr wendy 32wk

Mijn moeder heeft voor mijn jongste zus zelf een zwangerschaps-winter-jas genaaid en die is nu voor mij vermaakt (iets korter gemaakt - hij was bij mijn zus tot op de grond, maar ik ben langer, dus bij mij ingekort tot halverwege bovenbeen).

Ideaal, scheelt me een hoop geld voor die paar maanden dat ik m moet dragen. Enig nadeel is dat mijn man m echt lelyk vindt. Moet hij maar aan wennen hoor, voor die paar maandjes.

Es

Heb een jas bij de wibra gekocht, maat xxl, ik dacht lekker groot. Heerlijk.
Hij is lang, maar van onder ook open te ritsen en ik moet ermee kunnen fietsen en dat lukt. Vind het koud worden nu en als ik bij de voetbal aan de kant sta is het ook heerlijk.
Groetjes

Mijn liefste heeft gelukkig net zoveel jassen als ik, dus daar mag ik er wel een van aan deze winter. Die van mij zijn allemaal niet meer dicht te krijgen, en als dat nog wel lukt, ziet t er uit als een soort michelinpoppetje.. Niet echt charming. Alsof de jassen van mijn lief dat wel zijn trouwens...

hoi hoi

ik heb deze bruine jas bij de otto gehaald
zelf heb ik maat 36 maar heb hem in 38 gehaald de knopen zitten boven mijn buik
dus kan hem altijd dicht doen   de riem zit op me buik en als ik echt aan het einde loop kan ik de riem eventueel los doen maar de flappen zitten nog steets over me buik

deze was niet zo duur   zit lekker warm en is makkelijk   + ik kan hem na me zwangerschap gewoon weer aan

groetjes soraya

Terug
Bovenaan