winterjas

hallo meiden

Misschien een rare vraag maar ben nu zwanger van de 1e en de winter komt eraan en heb geen winterjas maar deze winter ga ik erg groeien natuurlijk en wat voor winterjas moet je kopen een maatje groter of niet ik wil ook niet in een ouwe opoe jas rond lopen hahaha.


Groetjes Kim
 
Ik zou in ieder geval een A model kopen die heeft onderin meer ruimte... of een zwangerschapswinterjas. (dat heb ik wel met de zomerjas gedaan en is me goed bevallen, past nog steeds, ok eerst wat te wijd maar iedereen snapt wel waarom)
Als je niet een al te dure wilt kan je ook kijken op bonprix, die prijzen vind ik meestal redelijk schappelijk voor dat je het tijdelijk draagt...(zwangerschapstankini gekocht in grote zwangerschapsmaat voor 15 euro ofzo) Wil verder geen reclame maken hoor, maar met al die dure dingen die eraan komen
 
Hoi,

Hoor hier nog niet, maar over kleding kan ik best wat schrijven.
Zou zelf geen speciale winterjas kopen, zonde.
Weet je stijl niet maar als je een model hebt of koopt die over je billen (zoals Femmke al aangeeft, A-lijn)valt kun je deze winter je jas opleuken met een gebreide poncho, past altijd, lekker warm, heel hip en ook te dragen als je niet zwanger bent.
Mocht je toch besluiten te kopen.
Een maat groter vind ik een moeilijke, je weet niet hoeveel je groeit en wie weet kun je je eigen maat best blijven dragen.
Probeer dan een jas met ceintuur te vinden, kun je lekker met je buik showen.
Bij een speciale zwangerschapsjas, altijd je eigen maat kopen. Deze kleding is er op gemaakt dat je een beetje uitdijt.

Succes
 
Ik vind dit een super vraag.
Zelf ben ik zwanger van een drieling en weet echt niet wat ik moet kopen.
Pas nu mijn jas al niet meer en weet gewoon niet wat ik moet.
Ik zie het nog wel want weet ook niet hoe mijn zwangerschap gaat lopen.
Maar anders is zo'n a lijn idd wel handig denk super voor die tips
 
Ik denk dat als ik echt de hele winter zwanger zou lopen... Dus vanaf een zwangere maand of 4/5 ik een speciale positiejas zou kopen.
Gewoon omdat dit lekker zit en er ruimte genoeg is om te groeien.
Je loopt er immers toch de hele winter in en dan heb je vaak een jas aan.. Of een dunnere jas (wel positie) en dan een fleece vest erbij om eronder te doen..

Zo zit ik straks te ontzwangeren in de winter, weet nog niet wat ik dan met mijn garderobe aan moet..
 
Bedankt voor de reacties.

ik wil ook niet veel geld uitgeven aan een jas die ik maar ff draag volgend jaar moet ik dan weer een nieuwe.

Maar bedankt voor de bruikbare reacties altijd fijn!!
 
Terug
Bovenaan