winterjas

Hoi,
Ik was bij mijn vorige zwangerschap net als bij deze zwangerschap in de winter uitgerekend. Dus had ook het probleem met een jas. Ik heb gewoon een jas van mamalicious gekocht. het koste 70,- euro, maar heb er maanden lang plezier van gehad. Daarna heeft mijn zwangere zus en een zwangere vriendin hem al gedragen en straks ga ik hem zelf weer dragen. Die jas heeft zijn geld dus allang al op geleverd! Ik was de eerste die zwanger was in mijn omgeving, maar nu ik zwanger ben van de tweede zijn er al veel in mijn omgeving ook mama geworden en kan ik dus ook weer veel kleding van hun lenen. Helemaal super, want daardoor heb ik een veel uitgebreidere zwangerschapskleding collectie dan vorige keer haha! Daarnaast heb ik ondervonden dat behalve een jas, 2 zwangerschapbroeken en zwangerschaps ondergoed, je qua boven kleding prima terecht kan in de gewone winkels. De lange shirts zijn in de mode, die heb ik toen heel veel gedragen en de losse vesten en tunieken zijn ook in de mode dus ook heel goed te dragen. Daar hoef je dus niet zoveel geld in de investeren. Een goede jas zorgt er toch voor dat je niet ziek word en je buik goed warm blijft in de winter. Ook belangrijk toch?
Gewoon een beetje crea zijn hoor tijdens je zwangerschap! En ik zou even afwachten wanneer je hem nodig gaat hebben, je weet gewoon nooit van te voren hoe je gaat groeien. Ik ben zelf nog al petit en tijdens mijn vorige zwangerschap 18 kilo aangekomen, dus ik had een totaal andere kleding maat dan dat ik van te voren zou verwachten haha.
Succes!
Liefs,
Mar
 
Terug
Bovenaan