winterjasjes/vestjes/pakjes???

elize81

New member
wat hebben jullie in huis voor de kleine zodra ze naar buiten mogen?mij is verteld dat jasjes nog niet zo praktisch zijn als ze nog zo klein zijn..ik heb wel vestjes in huis maar als het zo koud word is een warm pakje miss ook wel fijn..eigenlijk erg want heb al een dochter maar is 5jr geleden, en was een zomerkindje..ben echt aan t denken wat zij aan had maar was toch al een jasje denk, ze was ook best al flink, krijg nu 2 kleintjes..
 
Ik heb tot nu toe vestjes. Kijk even aan tegen die tijd. Jasje oid is zo gekocht. En ik leg haar lekker in een warme doek.
 
Een wikkeldeken en daarin je kindje met vestje is warm genoeg vertelde een vrouw van de kraamzorg die hier vanmorgen was. En je kan daarover heen desnoods een kleedje leggen.
En je hebt bij h&m een speciaal ding ervoor. Soort skipakje maar dan zitten de benen bij elkaar soort voetenzak zeg maar. Op internet hebben ze hem ook.
 
Ik heb ook wat dikkere vestjes, iets grotere maat zodat er ook gewoon een trui onderkan
 
Hai meid,

Ik heb voor mijn twins wel 2 jasjes gekocht mt50 en ook een aantal pakjes met vestjes. Lekker warm. Het kan natuurlijk best zo zijn dat maat 50 nog te groot zal zijn maar goed, als we van het ziekenhuis naar huis gaan dan moeten die kleine ukkies het wel lekker warm hebben. Wikkeldoeken heb ik ook voor in de maxicosies.

Liefs Lynn.
 
Ik heb een niet te dikke, superzachte wikkeldoek van Snoozebaby voor in het begin. Wanneer ons meisje maat 56/62 aan kan heb ik voor haar een jasje gevoerd met superzachte teddystof en wantjes, een sjaaltje en superschattige muts (ook van teddystof).

Ik weet dat ieder kindje anders is, maar ons zoontje was zo'n inbaker-gevalletje, die lag nooit lang goed in een wikkeldoek & deken, woelde zich herhaaldelijk los. In mijn buik is dit meisje nog drukker dan hij, vandaar de keuze voor een jasje.
 
Dit wordt ons tweede winter kindje ;-)
Voor de oudste had ik ook een "beren" jasje en je neemt het kindje toch vaak in een maxi cosi of kinderwagenbak dus een dekentje erover of kruik mee in de kinderwagenbak.

Heb nu bij de H&M een pakje gehaald, voor over de kleertjes met voetjes eraan en de handjes kunnen ook warm verpakt worden. Heel handig lijkt me maar dat moet nog blijken hahaha
 
ik heb ook een jasje met voetjes voor als de kleine zkh uit komt in de maxicosi ook een voetenzak .
 
Terug
Bovenaan