Winterjasjes....

A

Anoniem

Guest
Kijk net op de thermometer en het is maar 10 graden..... Pfff wat trek ik Aimée nu weer aan...????
Ze draagt al even een rompertje met lange mouw maar heb r nu ook maar lekker een maillot aangedaan met dr soksloffen eroverheen! Ze blijft ook maar verkouden.....
Tot nu had ze dus naar buiten een romper (lange mouw) n truitje en een gevoerd vest aan maar ik denk dat ik vanmiddag maar naar een winterjasje ga kijken..... en de voetenzak op de kinderwagen ga ritsen!
Jullie al aan de wintergarderobe begonnen?

Liefs L81

Wij hebben inderdaad al een winterjas voor Thomas (1 x gebruikt inmiddels). Wat ook handig, is een bodywarmer over de zomerjas heen. Ideaal voor dat gekke weer van nu.

Hoi,

Ik heb 2 weken geleden een winterjasje gekocht... maat 92  hahaha, ze zit nu in maat 86 dussss, ja... winterjas doe ik 1 maat groter (heb ik zelf ook)
Ze heeft 'm nog niet aangehad, 't was nog niet echt nodig.
En maillotjes heb ik er ook al een aantal van in huis. (86) moet nóg meer shoppen!!!

Groetjes Debby

Ik heb vorige week toevallig een winterjasje van mijn moeder gehad, maar ook nog niet aan gehad.
Ik kwam er vanmorgen wel achter dat ik geen shirts met lange mouwen heb. Nog niet nodig gehad, maar nu wordt het toch wel erg fris.
Dus ook maar even shoppen vanmiddag.
Ik kleed haar nooit zo heel dik aan, ze zweet nogal snel en heeft het snel warm.
Sil

Hoi daar,

Wat grappig dat die ukkies daar nu al in verschillen. Heather is best een koukleumpje, dus die trek ik lekkere warme herfstkleren aan. Dit weekend even shoppen naar een winterjas en wat winterbroekjes. Ik heb nu een soort van tussen-jasje. Zat in een berg kleding die ik ooit van mijn schoonzus heb gekregen en blijkt ideaal te zijn voor dit weer.

Groetjes, KT

Wat ik nu wel leuk vind is een romper met lange mouw en daaroverheen een t-shirt. Even met leuke contrasterende kleuren natuurlijk. Vilmar heeft nog niet zijn winterjasje aan maar vest met capuchon

aaron heeft meestal een romper met lange mouw aan en een trui,
als we gaan lopen zijn zomerjasje of een vest met muts.
en 2 paar sokjes aan anders krijgt hij koude voetjes:)

groetjes nienke

quote: nienke79 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('19-09-2007 13:32:58'));

aaron heeft meestal een romper met lange mouw aan en een trui,
als we gaan lopen zijn zomerjasje of een vest met muts.
en 2 paar sokjes aan anders krijgt hij koude voetjes:)

groetjes nienke

Hahahahaha...Efraim trekt zijn sokken juist de hele tijd uit en gaat er dan op zitten kauwen...  Hij heeft dan echt voetjes als ijsklontjes maar hij trekt ze toch steeds uit.
Ik heb een winterjas gekocht maar nog niet aangehad.
Efraim heeft nu een spijkerjasje aan met een boddiewarmer er overheen.
Vandaag ook een T-shirt met lange mouwen en daaroverheen een bloesje met korte mouwen.
Staat zoooo stoer....

Terug
Bovenaan