Winterjasjes....

Hannah draagt nu een niet zo heel dik winterjasje dat ik vorig jaar heb gekregen van m'n schoonzusje. Hij is door haar zelf gemaakt en zou maat 62 moeten zijn, maar valt groot. Hannah heeft nu maat 68 en de jas zit nu nog ruim. Misschien voor als het echt winter wordt nog maar wel een dikkere jas een maatje groter kopen (68 of 74?).
Verder heb ik vorige week maar eens een paar slofjes gekocht, want ineens trekt ze de hele tijd haar sokken uit en dat is met dit weer dus niet handig. De slofjes trekt ze (nog) niet uit.
Verder een romper met lange mouwen en een shirtje met korte mouwen eroverheen of een romper met korte mouwen en een shirtje met lange mouwen eroverheen.
Binnen is het nog warm genoeg (21 graden) en wat moet ze anders aan als het straks echt koud gaat worden...

Vanaf morgen t/m zondag 20% korting bij Prenatal...lijkt me een mooi moment om eens wat winterkleding te gaan kopen...

Karin, mv Hannah (20-11-2006)

Hier ook nog geen winterjasje (daar ga ik binnenkort heeeerlijk voor winkelen!! En voor nog veeel meer natuurlijk).
Wel heb ik vandaag een bodywarmer gekocht, die kan ze dan over haar spijkerjasje aan als het echt fris is of over haar gewone kleren bij "twijfel weer".
Ik heb haar vandaag ook maar wat majoos (huuuhhh, hoe schrijf je dat??) gekocht omdat ze idd ook altijd haar sokjes uittrekt en in haar mond stopt! Dat kan nu dus niet meer. Erg fijn moet ik zeggen!
Verder nog wat rompertjes met lange mouwen gahaald, een leuke pyama (vind pyama's zooo leuk! Hahaha) en een lekker joggingpak voor thuis!

Ze heeft het niet zo snel koud (heeft ze niet van mij! Brrrrr) dus ze heeft nu nog altijd een romper met lange mouwen met een t-shirtje met korte mouwen aan (worden die tenminste ook nog gedragen, en het staat ook erg leuk vind ik) of een rompertje met korte/zonder mouwen en een truitje met lange mouwen erover heen.
Ik kleed haar idd niet te dik aan, binnen is het nog best lekker (vooral op het kdv is het waaaaaarm!!!) en anders weet ik straks als het ECHT koud word niet meer wat ik haar aan moet doen!

Oke, beeeetje lang verhaal! Sorrie  Hahahaha

X 4dec

Terug
Bovenaan