Winterslaapzak

Wanneer doen jullie ongeveer een winterslaapzak aan bij jullie baby?? Ik zat er zelf aan te denken om dat te doen als ik zelf ook mijn winterdekbed erop ga doen, of zou dat eerder moeten?
Misschien dat ik niet eens zo lang kan wachten omdat mijn lieve schat nu al bijna uit haar 60 cm zomerslaapzakje is gegroeid....
 
Hoihoi,

Zou naar je kindje zelf kijken. Als ze nu nog lekker warm voelt (in haar nekje) dan is het goed. Als haar nekje koel is dan kan je een dikkere slaapzak geven. Mijn zoontje heeft nu een tussendoor slaapzak, maar is vaak nog best bezweet als ik m uit bed haal...

Groetjes,
Jo
 
Hallo,

Ik zou inderdaad ook goed naar mijn kindje kijken en naar de temperatuur op de kamer.
Bij ons is het boven erg koud. De verwarming gaat alleen aan voordat ze in bad moet, zodat het op z'n minste 18-19 graden is. Daarna gaat hij op haar kamertje weer uit.
Onze meid slaapt nu in een winterslaapzak, van de hema, zonder mouwen. Ze heeft wel al een dikkere piama aan. En ze slaapt dan ook nog lekker onder het dekbed.
Trouwens bij de hema zijn de dikkere slaapzakken deze week in de aanbieding voor 8 euro geloof ik. Dat scheelt dus wel weer even.

Groetjes Anne
 
Hallo,

Ik zou inderdaad ook goed naar mijn kindje kijken en naar de temperatuur op de kamer.
Bij ons is het boven erg koud. De verwarming gaat alleen aan voordat ze in bad moet, zodat het op z'n minste 18-19 graden is. Daarna gaat hij op haar kamertje weer uit.
Onze meid slaapt nu in een winterslaapzak, van de hema, zonder mouwen. Ze heeft wel al een dikkere piama aan. En ze slaapt dan ook nog lekker onder het dekbed.
Trouwens bij de hema zijn de dikkere slaapzakken deze week in de aanbieding voor 8 euro geloof ik. Dat scheelt dus wel weer even.

Groetjes Anne
 
Hallo,

Ik zou inderdaad ook goed naar mijn kindje kijken en naar de temperatuur op de kamer.
Bij ons is het boven erg koud. De verwarming gaat alleen aan voordat ze in bad moet, zodat het op z'n minste 18-19 graden is. Daarna gaat hij op haar kamertje weer uit.
Onze meid slaapt nu in een winterslaapzak, van de hema, zonder mouwen. Ze heeft wel al een dikkere piama aan. En ze slaapt dan ook nog lekker onder het dekbed.
Trouwens bij de hema zijn de dikkere slaapzakken deze week in de aanbieding voor 8 euro geloof ik. Dat scheelt dus wel weer even.

Groetjes Anne
 
Terug
Bovenaan