Wintertijd: extra dekentje of (winter)slaapzak

onze zoon slaapt bij ons boven (oud huis) zonder verwarming en enkel glas. Ik vind het 's nachts daar al best fris..
Leg em 's avonds in bed met pyama, en zomerslaapzak zodra hij diep slaapt dek ik em onder (1 deken in dekbedhoes)..Eerder heeft geen nu omdat hij er toch onder vandaag kruipt..
Zodra het gaat vriezen krijgt hij een winterslaapzak aan...Ff kijken of ik dan 2 dekens in de hoes doe. Ik heb nu niet het idee dat hij het koud heeft..
Deze maand komt er gelukkig een verwarming op zijn kamertje...
 
Hoi allemaal,

Dank voor jullie reacties. Ons kleine meisje (gister 3 mnd geworden) slaapt inmiddels in een slaapzakje omdat ze sinds deze wk onder haar dekentje vandaan zwemt :)
We hebben wel meteen een winterslaapzakje gekocht waarvan je de armpjes kan los ritsen. Daar slaapt ze nu dan (zonder dekentje) in. Als het echt koud wordt ritsen we de armpjes eraan en dan misschien nog een dekentje erover. Het is idd rond de 20 graden in haar kamertje en haar nekje voelt aangenaam. Handjes zijn daarentegen net ijsklontjes, maar heb gehoord dat dat geen kwaad kan. Als we straks de armpjes eraan ritsen dan zijn die toch veeeeels te lang, dus dan zal ze ook geen koude handjes meer hebben.
 
Terug
Bovenaan