Wintertijd

Hier half negen oude tijd half acht nieuwe tijd dus, toen flesje pap en meneer heeft weer tot elf uur oude tijd 10 uur nieuwe tijd geslapen.
Eigenlijk is dit dus zijn normale ritme.

hier is er geen pijl aan te trekken, hij is met mij meegeweest naar een feestje (lukt niet om hem achter te laten bij papa) dus was zowiezo laat voor hem, toen ik om 3 uur thuis kwam heb ik hem in zijn bedje gelegd en om 8 uur nw tijd kwam hij voor de borst. ik was zelf zo moe dat ik weer i slaap viel en om half 9 wakker werd van een dreun was mijn arme jongen uit mijn bed gerold, zo zielig. heeft nu een blauwe plek op zijn voorhoofdje

ahhhhhhhhhh wat zielig lorena,
maarja kan gebeuren.
jayden heeft vandaag gelukkig nergens last van gehad hebben ook meteen vanaf zijn eerste fles zijn tijden aangepast en vond het allemaal prima, hij werd ietsje eerder wakker vanmorgen maar mag geen naam hebben.
ging ook op de normale tijd van half 8 in de avond weer naar bed allemaal geen enkel probleem.
dus heeft er weinig last van.

Hier ook weinig last....6 uur nieuwe tijd wakker maar dat gebeurt wel vaker dus tja...
Lekker een flesje maar hij wou niet meer slapen....maar verder gelijk gister in het "nieuwe"ritme en ging goed vanmorgen was het weer 6.30 dus geen klagen.

Terug
Bovenaan