Wipkip geinstalleerd (foto's)

A

Anoniem

Guest

Hoi mama's,

In een uurtje tijd had ik de wipkip een halve meter diep  ingegraven en het gras er weer op gepuzzelt haha..Wat een zwaar ding is het zeg!

Ik vind het er super gaaf uit zien. Misschien verf ik alleen het geel nog in een andere kleur, maar dat zie ik nog wel. Hier alvast foto's van de wipkip, maar wel zonder Kay. Die ligt nog te snurken boven hihi..

Komt ie!

Leuk geworden hè?!
Moet het gras gaan bij zaaien zie ik
Volgende foto is mét Kay..

Esmé mv Kay

Hij is echt supergaaf zeg! Ook leuk plekje in de tuin om hem neer te zetten.
Kijk al uit naar de volgende foto!

WOW!!!
Het ziet er super uit zeg! Het word zo langzaamaan wel heel kindvriendelijk in jullie tuintje hoor.... Het ziet er gewoon erg gezellig uit zo! Ben benieuwd wat Kay er van vindt straks!

-X- Marieke

Superleuk en Esmé,wat tof dat je dat gewoon effekes zelf doet!Kay heeft een stoere Mam.

Groetjes Kitty en Tess.

Geweldig hoor. Ik weet wel zeker dat Kay er heel veel plezier van zal hebben. Ennuh, hij MOET toch wel apetrote zijn op zo'n handige mama!!

Groetjes Fonske

Zojuist Kay even laten kennismaken met zijn wipkip..
Hij vond het helemaal super!! Kay zit altijd overal zo met zijn billetjes op te wippen, en nu dus ook met resultaat! Hij zat helemaal te lachen en op en neer te bewegen.. Echt gaaf om te zien dat hij er nu al plezier aan heeft, en dat terwijl hij er eigenlijk nog te klein voor is. Maar je ziet wel, het mag de pret niet drukken!

Prins kay op z'n paard..

"Hier kon ik nog wel succes mee krijgen.."

En dan natuurlijk gillen van de pret!

Esmé mv Kay

Wouw, helemaal geweldig. Wij hebben nog een oude schommel liggen, maar niet hier thuis, dus die moeten we nog ophalen en dan schilderen en plaatsen, lijkt me helemaal geweldig. Volgens mij kan dat ook best wel al met ons meisje. Nu alleen nog even de tijd vinden hihii.

mama van Rêve

Lekker rustig op je gemakkie gaan opknappen, dat is juist zo geweldig! Tussentijds lekker fantaseren over je kleine die de tuin in rent om te gaan schommelen.

Tegen de tijd dat ze het een beetje kan is de schommel klaar en kun je hem teminste meteen gebruiken!

Zo steek ik in ieder geval in mekaar, geen geduld hahaha..
Tis ook allemaal zo'n leuk spul!

Laat je dan ook een foto zien?

Esmé mv Kay

Terug
Bovenaan