Wipkip geinstalleerd (foto's)

Hey Kay
Ik moet even van Danique vragen wanneer zij mag komen wipkippen.
Met zijn tweeen is het gezelliger dan alleen toch

Liefs mama van Danique

Mijn volgende project is...

...dit bestellen voor in de carpoort . Hebben die man al benaderd om hem dan te maken voor ons maar dan in spiegelbeeld.
Kan hij onder met z'n auto haha en bovenin gezellig spelen. laten er dan wel nog een glijbaan aan maken. Nog even een maandje of 2 sparen en dan wordt ie besteld. Ja, zucht,.. papa en mama vinden dit hélemaal super en wilde dit vroeger ook altijd zo graag. Dus als we nog eventjes sparen dan hebben we in de zomer het klimhuisje.. Dus met Kay's eerste verjaardag is het gewoon feesten in de tuin! hihi..

Dus,..

Die is ook erg leuk zeg!!!!
Ik wil ook graag zoiets voor de meiden, mag ik je vragen waar je hem vandaan hebt en wat het kost?
Wij hebben maar een klein tuintje maar dit gaat wel weer de hoogte in natuurlijk.
Nou Kay kan heerlijk spelen in de tuin van de zomer!!!

groetjes Danielle.

haha, ik herken dit wel...onze tuin is ook net een speeltuin.
Ziet er erg gaaf uit! Wil nu inderdaad graag een foto zien met jou op de wipkip...want daar heb je hem tenslotte voor gekocht....

Wij hebben ook een houten glijtoren en daarnaast een schommel en een klimtouw.
Alle vriendjes spelen dan ook graag bij ons....nu met lekker weer ook de hangmat paraat...vinden ze geweldig.
Een kleine trampoline, een kunstof speelhuisje...inmiddels een skelter voor de grote  mannen...de tuin is een aardig kinderparadijs...maar daar hebben we wel 6 jaar aan geknutseld hoor.

groetjes Pas

Wij hebben ook geen gigantische tuin hoor, maar hebben afgelopen zomer de carpoort dicht gemaakt en bij de tuin betrokken. We hebben dus een groot gedeelte erbij welke is overdekt. De binnenkant is afgetimmert en geschilderd en dat wordt dus het speelgedeelte én voor mama en papa een lounge hoek.
Er komt dus zo'n klim- speelhuis in, schommel hangt er al en een grote krijtwand. Het wordt dus de speelhoek van de tuin..
Een zandbak hebben ook al inclusief meneer de wipkip, maar die staan gewoon in de tuin zelf.

Ik vind het gewoon heerlijk als straks Kay lekker kan spelen in de tuin met zijn vriendjes. Helemaal handig omdat het overdekt is en dus lekker droog en beschut zitten.   Ik kijk er in ieder geval erg naar uit als het tzt allemaal klaar is. Foto's zullen hier en daar wel volgen.. hihih..

Ikke op een wipkip foto?
Hmz,.. wie weet doe ik jullie wel een plezier whahaha..

Terug
Bovenaan