wipstoel

nou in het weekend heb ik het bewijs gekregen dat ook niet elk wipstoeltje hetzelfde is.
Cyro zit altijd met de rug helemaal recht(van eht wipstoeltje)in zijn wipstoel , we waren bij vrienden die ook een wipstoel hebben(nog geen kind)en cyro gaat er dus lekker inzitten met de leuning helemaal recht , en hij beweegt lekker zoals altijd en ineens valt hij helemaal voorover bult op zijn hoofd , huilen.
Nou toen ik hem had opgepakt was het alweer over.
Maar zo zie je maar dat elk wipstoeltje verschilt want bij ons is het nog steeds niet gebeurd(gelukkig)maar uiteraard houden we het nu nog meer in de gaten.

gr.sandra
 
Hoi,

Onze zoon is 9 maand en waarschijnlijk inmiddels de 10 kilo gepasseerd en zit eigenlijk elke avond na het eten even uit te buiken in z'n wipstoel.
Op de grond draait hij zich direct naar z'n buik en blijft maar rollen en dat is niet zo lekker met de buik vol (die dan al snel niet meer vol is)

Hij ligt dan zeker niet stil, maar is ook geen super draaikont en het gaat hier prima nog zo. We zijn er trouwens altijd bij, altijd al gedaan. Als we even de kamer uitmoeten ofzo dan leggen we hem eventjes in de box of gaat 'ie mee.

Groetjes,
Marije
 
Mijn zoontje is 9 maanden en zit 's ochtends met zijn papfles in zijn wipstoel, want dan kan hij hem zelf vasthouden en drinken en 's avonds na het eten om het eten rustig te laten zakken. Voor de rest van de dag is het natuurlijk te saai, dan probeert hij op alle mogelijke manieren eruit te komen door helemaal naar voren te gaan hangen of zich om te draaien in zijn wipstoel! Ik gebruik hem inderdaad ook nog wel eens om hem bij ons in de badkamer te zetten, hij vindt het nog steeds leuk om al die waterdruppels op de douchewand te zien lopen!

Het gewicht kunnen die wipstoeltjes in ieder geval wel hebben, dus volgens mij kun je hem gewoon gebruiken tot ze er zelf niet meer in willen.
 
Terug
Bovenaan