Wipstoeltje

<p>Hoi!</p><p>Wij zitten te denken om een wipstoeltje voor onze dochter (10+2 weken oud) aan te schaffen, maar er is zoveel keus!</p><p>Iemand een tip?</p><p> </p>

Toevallig hebben wij laatst de babybjorn geleend van buren van ons. Ik had eerst iets van wat een onzin om een redelijk prijzige als de babybjorn aan te schaffen, maar ben daar nu helemaal van terug gekomen - wat een topding! Onze zoon zit erin na het eten en je kunt hem super makkelijk met je voet wippen, zodat je zelf even met je handen iets anders kunt doen (of tv kunt kijken). Ook krijgt hij hem zelf al een beetje in beweging en hij is pas 6 weken (dus qua design heel goed gebouwd op ook een jonge baby) en vindt het zelf ook heel leuk.
Heb er zojuist zelf eentje besteld, en ze zijn er ook veel op marktplaats voor een goede prijs. 

Ik heb juist een hele simpele van Kidsriver (Alyssa, €60). Mijn dochter is 6 weken en zit er al graag in te kijken hoe haar oudere zus speelt.
Wij hebben niet zoveel ruimte in huis dus ik wilde niet zo'n groot ding. En vanaf 6 maanden gaat ze in de tripp trapp kinderstoel dus je gebruikt zo'n ding echt maar kort.
Ik vind het echt een prima stoeltje, blij mee!!!

Ik heb juist een hele simpele van Kidsriver (Alyssa, €60). Mijn dochter is 6 weken en zit er al graag in te kijken hoe haar oudere zus speelt.
Wij hebben niet zoveel ruimte in huis dus ik wilde niet zo'n groot ding. En vanaf 6 maanden gaat ze in de tripp trapp kinderstoel dus je gebruikt zo'n ding echt maar kort.
Ik vind het echt een prima stoeltje, blij mee!!!

Ik heb er 1 van koelstra. Via marktplaats gekocht voor 15 euro ofzo. Heel simpel ding, maar prima! Wij hebben 'm onverwacht lang gebruikt (tot 9 maanden wel), omdat onze zoon er heerlijk in lag te chillen haha. 

Terug
Bovenaan