Wipstoeltje

Hier ook een babybjorn; onze jongen zat er al in van bij de geboorte. Wij hadden hem 3de hands gekocht (van vriendin die hem ook kocht van een vriendin, we wisten dus wel van waar hij kwam) voor een prikje. Een leuke hoes voor erover en hij is als nieuw! :)

BabyBjorn is echt absoluut een aanrader!! M'n man en ik hebben wel eens tegen elkaar gezegd: stel dat we van alle babyspullen maar één ding zouden mogen houden en de rest weg zou moeten.. Dan bleef de babybjorn haha. Wij nemen 'm ook echt overal mee naartoe, want dat gaat heel makkelijk. 

Hier ook een Babybjorn. Geen andere geprobeerd, dus ik kan niet vergelijken, maar hij werkt prima. :)
Onze is trouwens ook van marktplaats, ze zijn schreeuwend duur nieuw. Desnoods andere hoes kopen of maken en dan ben je er ook klaar voor. :)

[quote quote=10246014]BabyBjorn is echt absoluut een aanrader!! M’n man en ik hebben wel eens tegen elkaar gezegd: stel dat we van alle babyspullen maar één ding zouden mogen houden en de rest weg zou moeten.. Dan bleef de babybjorn haha. Wij nemen ‘m ook echt overal mee naartoe, want dat gaat heel makkelijk.[/quote]
Inderdaad, dat vinden we toch ook een belangrijk voordeel... Neemt geen plaats in in de auto, je hebt 'm zo opgezet als je ergens op bezoek bent!

Wij hebben rond die leeftijd een wipstoel geleend. Ik vond het zo zonde geld om er eentje te kopen aangezien we ook de newborn set hadden voor de triptrap. Wij hebben de wipper dus niet veel gebruikt. Ze lag meer in de box of op een kleed op de grond. Ook als we op visite gingen 

Hier ook babybjorn.
Vonden het veel te duur dus hadden eerst een andere wipper gekocht. Bij vrienden zat ze een dag in de babybjorn en vond het zo fijn. Nu kunnen we niet meer zonder. Inderdaad makkelijk mee te nemen en ze kunnen zelf al heel snel er in wippen. Elke cent waard 

Terug
Bovenaan