<p>Hallo allemaal!Ik heb een vraag m.b.t. het werken van wisseldiensten samen met mijn partner, combineren met onze toekomstige baby.Ik zal de situatie schetsen:Ik heb een 36 uren contract met wisseldiensten (avond van 15:00 tot 23:30 uur en(dagdiensten van 07:00 tot 15:30 uur)Mijn partner heeft een 34 uren contract met ook wisseldiensten (avond van 16:30 tot 01:00 en dag van 04:00 tot 12:00 uur) Wij hebben beiden een vastcontract waardoor minder werken lastig wordt. Echter vind ik het ontzettend moeilijk en zielig om de kleine straks weinig te gaan zien..</p><p>Ik vraag me af of hier ook moeders/vaders zijn met zo’n zelfde soort situatie. - Wat lijkt jullie handiger? Elkaar overlappen en elkaar minder zien of zoveel mogelijk gelijke diensten en de kleine naar de opvang?- Hoe combineren jullie dat? - Hoe regelen jullie het met de kleine? (vooral ’s morgens vroeg)<br />- Hoe plannen jullie ouderschapsverlof in?<br />- Ik hoop op jullie adviezen, ervaringen en tips!!Heel veel liefs, een bezorgde aanstaande moeder</p>