Wisseldiensten werken met partner combineren met baby

Je kunt eens informeren naar een gastouder, die gaan wel eerder open dan een kdv. Ik zou wel proberen zoveel mogelijk samen diensten te draaien en ook dus allebei ook tijd samen (en met het kindje) te hebben. Ik werk zelf 40 uur, waarvan 1 dag thuis en mijn vriend heeft een eigen bedrijf en kan daardoor makkelijker flexibel werken (maar pakt ook wel eens in het weekend zijn laptop erbij zeg maar). 
Ik merk wel dat sinds de geboorte van ons zoontje het ook heel belangrijk is geworden (juist) tijd samen te hebben (met zijn drieen, maar ook met zijn tweeën). Daarvoor moet je elkaar natuurlijk wel ook eens kunnen zien ;). Het is best heftig - al heb ik natuurlijk mijn eigen ervaring alleen - zo'n kindje erbij en je moet meer actief elkaar opzoeken voor quality time dan zonder kind (klinkt burgerlijk en cliché misschien, maar zo ervaar ik het).
Oke dus, lang verhaal kort (sorry haha).. ik zou zelf informeren naar een goede opvang. Dan bedenken wat haalbaar is (hoeveel dag/avonddiensten, is dit elke week hetzelfde, hoeveel dagen zouden jullie opvang willen, hoeveel zou dat dan kosten incl toeslag etc). En ook opschrijven hoe het financieel zit en wat er in dat opzicht mogelijk is.

Hier ook beide onregelmatig werken, echter zit mijn onregelmatig werken wel in een vast 4 weken rooster en werk ik 24 uur per week. Man is vast maandag thuis en m'n moeder past vast op dinsdag op. Verder passen we beetje rooster op elkaar af.

Heel erg bedankt voor jullie reacties!
wij vinden ook dat we beide best veel werken, helaas is het wonen in een grote stad nou eenmaal wat duurder. En maken wij er wel het beste van.

we gaan kijken naar een gastouder & proberen zoveel mogelijk gelijk te werken! 
dank jullie wel ?

Terug
Bovenaan