Wisselen kdv?

Dankje! We kijken voorzichtig rond idd. Wisselen is niet ideaal, maar het gaat nog steeds niet veel beter…
 
Je kunt eens vragen of ze een kort filmpje maken van je kindje dan kun je dat terugzien. Dan wordt je misschien bevestigd in je gevoel of zie je juist ook andere dingen. Ook zouden zij zoveel mogelijk een vaste pm"er aan je kind kunnen toewijzen. Dat biedt haar veiligheid. Of je zou de wenperiode opnieuw moeten doen en dit gewoon rustig opbouwen. Soms helpt t ook je kind een extra ochtendje te laten komen. Dan kan ze beter wennen.
 
Dankje! We zijn nu enkele weken verder en hebben de wen periode heel langzaam opgebouwd! Dat werkt, echt super fijn. Ze is nou eenmaal een beetje een huilbaby… maar met elke dag 30min opbouwen gaat het nu veel beter! Nog steeds van 9-15u, maar het werkt. Dank allen voor de support :)
 
Ik zou ook je gevoel volgen, dat is toch het belangrijkste. Ik ben door verhuizing eens gewisseld van kinderopvang, en achteraf kan ik zeggen dat er een wereld van verschil kan zitten tussen verschillende opvangorganisaties, of zelfs locaties van dezelfde organisatie. Misschien kan je de website Kiddie eens gebruiken, handig om alle opvang in je buurt te zien (kinderdagverblijven, maar ook gastouders) en ze vergelijken op de dingen die je belangrijk vindt, bijvoorbeeld het uurtarief, horizontale/verticale groepen etc. en je kan er ook zien of ze plek hebben op de dag/dagen van jouw keuze. Succes!
 
Terug
Bovenaan