<p>Heeft iemand ervaring met wisselen van peuterspeelzaal? </p><p>Mijn oudste (3,5) gaat nu een jaar naar de peuterspeelzaal. Hij ging en gaat nog steeds niet echt met plezier erheen. Het is een slim, praat aam maar verlegen jongen. Behalve de psz heeft hij helaas weinig contact gehad met leeftijdsgenoten door o.a. corona. </p><p>De eerste maanden heeft hij vooral op zijn stoel gezeten en de andere kinderen bekeken. Hij verteld thuis hele verhalen, maar daar zei hij alleen goeiemorgen, ja en nee.</p><p>Dit wist ik eerst niet, wel dat hij het er niet geweldig vond. Maar de leiding heeft pas na 7 maand aan de bel getrokken. </p><p>Nu heeft een pedagogisch medewerker meegekeken en tips gegeven. Het ging wel iets beter. Hij vroeg zelf om hulp en beweegde zich af en toe ook door de ruimte. Door bepaalde veranderingen die ze nu van hem vragen gaat het weer de verkeerde kant op. </p><p>Nu ben ik aan het twijfelen om eventueel eerst even dubbel met een andere, bij deze peuterspeelzaal blijvenof om toch nog te wisselen van peuterspeelzaal.</p><p>Heeft iemand hier ervaring mee? </p>