wisselende zwangerschapsklachten

Bloempje, er is dus geen peil op te trekken?
Ondertussen ben ik wel wat minder angstig.
Mijn borsten zijn elke dag aan het eind van de dag nog best gevoelig. Ben dan ook doodmoe en heb een eetlust! Hele dag honger.

Heb er nu wel meer vertrouwen in en hoop dat de misselijkheid ook na 7 weken wegblijft, hahah!

Woensdag een echo, dan weten we meer.

Veel sterkte met bevallen een dezer dagen! Dat je maar een gezonde, lieve, mooie baby mag krijgen!

groetjes
Laura
 
Dit topic zocht ik! Ik ben de heeeeele tijd zo bang dat 't fout gaat!
Ik ben namelijk nog maar 5 wkn en 2dgn zwanger. Tot nu toe ben ik nog maar 2 dagen een beetje misselijk geweest en mn borsten waren eerst wel gevoelig, maar nu veel minder.

Wel heb ik heeeel erg veel honger en heb ik rugpijn, maar ben bijvoorbeeld niet extreem moe en dat maakt me weer zorgen! Iedereen is maar moe en bij mij valt dat wel mee. Alhoewel als ik terugdenk ik toen ik echt NET zwanger was (misschien net 4 weken) ik toen vaak s'avonds al erg moe was en zelfs op de bank in slaap viel, toen dacht ik nog: oh dat is stress van werk. Maar nu dus helemaal niet moe.
Wij doen zelfs nu elke week een test (totdat we in het ziekenhuis zijn geweest) om maar zeker te zijn dat 't goed gaat.

Moet je bloed verliezen trouwens om een miskraam te krijgen? Heb gelukkig nog niks gezien ... lastig hoor, ik wil er gewoon van genieten maar het lukt me maar niet ....

Wish
 
Hallo allemaal, als het goed is ben ik nu 9 weken zwanger. En ook ik heb bij 7 weken een vervroegde echo gehad omdat ik in september 2008 een miskraam heb gehad. Alles ziet er prima uit het hartje klopt, en het was toen ongeveer 9,3 mm. Je kan het heel goed zien omdat het een inwendige echo betreft. As. dinsdag heb ik een afspraak voor een combinatietest en dan krijg ik weer een echo. Vind het heel spannend en ook ik ben constant onzeker. Ben al een tijdje niet lekker in mijn buik (maar dat schijnt te heersen) en toch wat aan de diarree  dus we wachten  gaan maar van het positieve uit. Ook ik heb bijna verder geen klachten. Vind mezelf wel gauw aangebrand en opvliegerig!! Herkennen jullie dit?


 
Sterkte allemaal

Groetjes

Patty
 
Hai Patty,

Ik heb ook bijna geen klachten, behalve een 'rommelig' gevoel in mn buik en heel erg honger!  Ik ben nu 5 weken en 3 dagen. Helaas nog geen afspraak gemaakt, dus dat ga ik maandag doen. Hoop dat ik dan snel terecht kan en dat we dan het hartje kunnen horen! Hoe je zo naar iets uit kan kijken he?

Ik ben ook heel erg opvliegerig, en het wisselt bij mij een beetje. De ene keer ben ik heel erg chagrijnig en snel aangebrand en de andere keer loop ik om 't minste geringste te huilen.

Liefs,
Wish
 
Dag allemaal,
Na het lezen van jullie verhalen/ reacties, wil ook ik graag even van me afschrijven. 
Na 5 IUI pogingen, een miskraam, 1 IVF punctie/ poging en nu 1 ICSI poging, was nu 6 dagen terug de test positief! JEEJ! 
Het is dus bij ons alles behalve vanzelf gegaan.... De eerste keer dat ik zwanger raakte had ik geen symptomen en begon ik na een week te bloeden. Nu had ik de eerste paar dagen symptomen (pijnlijke borsten, misselijk na het eten) maar die zijn allemaal ineens verdwenen. 
Al lees ik dat dat normaal kan zijn, toch had ik ze liever wel gehad.... Wat is jullie ervaring ermee? Wij hebben 17 sept de echo dus fingers crossed tot die tijd! Zou zooooo fijn zijn als t ons eindelijk gegund is :) Liefs Petra 
 
Gefeliciteerd dames.
Momenteel 3 weken zwanger heel pril, maar beleef het precies zoals jullie. Denk dat het er dus wel een beetje bij hoort.
De ene dag verga je van de pijn en de volgende dag nergens last van.
Fineer crosst voor jullie allen hopelijk hebben weallemaal goed nieuws na de echo's
 
Terug
Bovenaan