....ik er ook eindelijk even weer ben!!!!!!!
....ik iedere keer de comp. af moest staan aan mijn man of mijn zoontje (die wil steeds spelletjes doen; het regent ook steeds....)
....ik idd ook vaak erg moe van de kinderen wordt als ze 's morgens heel vroeg wakker zijn.
....ik me dan gewoon weer omdraai in bed en ze dan lief gaan spelen, (de oudste twee jongens slapen beneden, en die zijn altijd het vroegst wakker, dus we horen ze niet..)
....de andere twee die boven slapen niet zo vroeg wakker zijn dit dus ideaal is.....
....ik me vaak optrek aan de leuke dingen!
....bijvoorbeeld vandaag ik heb genoten van mijn jongste zoon.
....zijn knuffel nodig weer in de wasmachine moest.
....hij zelf zijn knuffel in de wasmachine deed, de deur sloot en ik toen de machine aan mocht doen.
....hij toen zijn stoeltje haalde, die voor de machine zette en er op ging zitten kijken naar ZIJN beer.
....dit echt heeeeeeeeeel lief leek, ik toen ook snel een foto heb gemaakt.
....ik helaas niet zo technisch ben om hem hier op te zetten dus sorry!!!!!!
....ik denk dat ik nu wel weer lang genoeg heb gekletst.
....ik denk dat ik de tegenovergestelde van Martine ben.
....ik denk dat ik altijd degene ben die het eerst op bed lig......
....mijn man haast wel moet denken dat hij hier alleen woont.
....hij eigenlijk heeeeeeel erg zielig is!!
....ik nu echt stop!!!!
dikke kus!
....ik iedere keer de comp. af moest staan aan mijn man of mijn zoontje (die wil steeds spelletjes doen; het regent ook steeds....)
....ik idd ook vaak erg moe van de kinderen wordt als ze 's morgens heel vroeg wakker zijn.
....ik me dan gewoon weer omdraai in bed en ze dan lief gaan spelen, (de oudste twee jongens slapen beneden, en die zijn altijd het vroegst wakker, dus we horen ze niet..)
....de andere twee die boven slapen niet zo vroeg wakker zijn dit dus ideaal is.....
....ik me vaak optrek aan de leuke dingen!
....bijvoorbeeld vandaag ik heb genoten van mijn jongste zoon.
....zijn knuffel nodig weer in de wasmachine moest.
....hij zelf zijn knuffel in de wasmachine deed, de deur sloot en ik toen de machine aan mocht doen.
....hij toen zijn stoeltje haalde, die voor de machine zette en er op ging zitten kijken naar ZIJN beer.
....dit echt heeeeeeeeeel lief leek, ik toen ook snel een foto heb gemaakt.
....ik helaas niet zo technisch ben om hem hier op te zetten dus sorry!!!!!!
....ik denk dat ik nu wel weer lang genoeg heb gekletst.
....ik denk dat ik de tegenovergestelde van Martine ben.
....ik denk dat ik altijd degene ben die het eerst op bed lig......
....mijn man haast wel moet denken dat hij hier alleen woont.
....hij eigenlijk heeeeeeel erg zielig is!!
....ik nu echt stop!!!!
dikke kus!