WIST JE DAT TOPIC

.....ik hart in aktie aan het kijken ben en al zit te huilen.
......martine straks veel kans heeft dat haar baby dit ritme ook aan gaat nemen en ze daar dan niet blij mee zal zijn.
......ik veel bewondering heb voor moeder van vijf.

gr lisette

... daarstraks een hysterisch zoontje had, mocht alleen naast hem zitten, niet knuffelen (zucht...)
...dat het gelukkig met 5 minuten over was
...Hij nu weer lekker ligt slapen
...Dat hij er dan zo snoepig uitziet.
...hoe zou mama van de 5e dat doen, avond aan avond bij de bedjes staan kijken ipv tv kjken????!!!!
...ik me zo ga voorbereiden op bed, hart in aktie en nog een (laatste) stuk speculaas.
...slapie slapie, greetz!!!

.................Ik vandaag zo een klote dag heb gehad en  dat ik zo  ben dat ik      
                                 gewoon niet kan slapen!!!!  

..... ik patricia even een knuff wil geven, hoop dat je toch nog geslapen hebt en je je zelf vandaag weer wat beter voelt
...... ik al vanaf half 6 wakker ben, en gewoon niet meer kan slapen
.......ik me zo even lekker laat vertroetelen door mn ouders, ga daar even lekker op de bank liggen.......ben ik er toch even uit...... ik word zo opgehaald
..... ik nu echt moet gaan douche, anders ben ik zo niet optijd klaar.

..........  IK VANMIDDAG ALS IK THUIS BEN WEER GAUW KOM SNUFFELEN OP T LEUKSTE FORUM..... HET DEC 07 FORUM:p

kuzz lau

..... ik vannacht heb gedroomd dat de baby zo druk was dat ik heen en weer schudde.....en dat ik toen wakker werd, omdat de baby echt heel druk aan het schoppen was!!!

..... ik gisteren een pretecho had waarbij de baby zich niet wilde laten zien!!!

.......ik Lautje wil bedanken voor haar Knuff!!! Heel erg  Lief!!!!

.......ik mijn zus vanmorgen heb gesproken en haar WEEEN zijn begonnen!!

........ik misschien vandaag of morgen wel weer tante ben!!!!!

.........ik wel weer late dienst heb vandaag!!

.........ik dit ook een leuk forum vind!!!

.........Ik jullie allemaal een hele mooie dag toewens!!

Liefs Patricia

ik me afvraag waar martine is gebleven ??? ze zomaar plotseling weg was en nog steets niks heeft laten horen

ik toch niet hoop dat dr iets met haar of dr baby is aangezien ze krampen had   en ik weet dat bij mij me bevalling zo is begonnen van me zoontje toen detijd

dat martine ook dr ritme met slapen moet gaan omdraaien anders gaat ze daar inderdaad straks last mee krijgen ( spreek ook uit ervaring)

ik voor de 3de keer vandaag met me zoontje nog geen 5 straten verder kon lopen of ik had last van me buik en me bekken   is dus voortaan met de auto  ga

ik nog moet stofzuigen , dweilen , 1 was draaien , voor me eten moet zorgen, (spagettie) eerst nog boodschappen moet doen, bij me zoontje moet stofzuigen,
ik zijn luier emmer moet legen, ik nog een hele stapel kranten moet door lezen.

dus kortom het druk heb en dus eigenlijk hier niet hoor te zijn

vandaag dat ik dus nu ook ga

ik hilma wou bedanken dat ze me poll heeft ingevuld

Terug
Bovenaan