WIST JE DAT TOPIC

Patricia 26, gefeliciteerd!!!! Heerlijk he zo'n kleintje zien! Even snuffelen aan het gevoel als jij straks je kleintje hebt!

Heb ik het over het hoofd gezien of heb je nog niet geschreven hoe je nichtje heet? Ik ben nieuwsgierig!!!

gr mama van MD

... ik net wakker ben
... ik echt op tijd in bed lag, maar door verkoudheid niet kon slapen voor 4.
... ik nu heel zielig ben met een rode keel, en verstopte neus
... ik daar mijn broertje nog voor wil bedanken
... mijn hondje nu zeer opdringerig om mijn cornflakes bedeld
... mijn buik in 2 dagen zichtbaar weer gegeroeit is
... dat ik net mijn kindje heb voelen draaien

xx martine

ik blij ben dat martine boven water is indd !!!!!!!!!!!

ik ook patriscia wil feliciteren en wil weten hoe het heet??????? beetje nieuwschierig

ooooookkkkk ik heel erg zin in mac donalds heb en dat dat hier niet te vaak gezegt moet worden wand anders eet ik straks te weinig omdat ik dan nergens geen trek meer in heb

me zoontje eindelijk begind te praten hoop ik     ik dus vanochtend buggie zij           en hij pukkie zei   hahhhhha

ik gister heel me woonkamer heb veranderd

ik weer foto's van me buik bij de buik topic heb gezet
dat ik vind dat het daar nu wel heel rustig wordt of ik beter niet me eigen buiktopic zo een beetje kan gaan open

ik geen zin heb dat het morgen zondag is omdat ik dat zo een doooie dag vind
ik denk dat ik morgen hier veel zal zitten en ik aan het bedenken ben wat ik morgen allemaal kan doen

ik nu lekker een afgebakken broodje met sate naar binnen ga werken en een heerlijk glas optimel voor de baby      

ik nu lekker de speelgoed boekjes ga doorlijken voor me zoontje   voor sinterklaas     we kunnen dr maar me op de tijds zijn he

groetjes soraya

...ik  nu honger krijg! Ik lees hier allemaal lekkere dingen; speculaas, mac donalds...

... ik helemaal naar de baby dump ben gereden (ong. 25 min. rijden hier vandaan) om het verkeerde boxkleed mee te krijgen!! (wat ik natuurlijk pas thuis zag...)

... ik nu heel teleurgesteld ben, niet nog een keer wil langsgaan en maandag pas kan bellen

...........ik iedereen wil bedanken voor de felicitaties!

...........Mijn nichtje Isabelle heet!

...........Ik over 4 min weer moet gaan werken.

...........Dat dat mijn 6e werkdag is!

..........Maar ik gelukkig dan 4 dgn vrij ben!!!!

Liefs Patricia

....ik medelijden met Patricia heb.
....ik haar een hele fijne laatste werkdag toewens en dat ze straks lekker mag genieten van 4 vrije dagen!
....ik een hele rustige dag heb gehad; de oudste twee zoons waren bij een neefje te spelen, onze dochter was bij mijn zus, onze jongste sliep vanmiddag, en mijn man en ik waren in eens zomaar met zijn tweeën!!
....dit nooit vaak voorkomt, en wij hiervan heerlijk hebben genoten!
....ik ook blij ben dat Martine weer helemaal "terug" is!
....ik al het behang van de babykamer heb gescheurt, en nu dus kan gaan verven.
....ik jullie allemaal een hele fijne en rustige zondag wil toewensen, ook al vind je het een "dooie" dag, ik geniet er juist heerlijk van!!!

Vel liefs Hilma

....ik ook een nachtmens aan het worden ben!!!
....ik namelijk altijd al lang op bed lig, en nu nog niet eens moe ben!!
....ik mezelf af en toe een gek wezen vind!!!!!!!!

.. ik hilma graag de hand wil schudden.
.. ik vandaag een heerlijk ontspannen dagje heb gehad verder
.. morgen naar een verjaardag ga
.. daar verwacht word dat ik karaoke ga zingen
.. ik hartstikke verkouden ben
.. ik zo nog ff met de katten op de trap ga zitten
.. dat dat achterlijk lijkt maar wel leuk is
..

xxx

Terug
Bovenaan