...ik denk dat in mijn buik het grootste en sterkste kindje groeit.....
...mijn heupbeenderen wel bont en blauw moeten zijn, net als mijn ribben.
...ik denk dat het kindje zich steeds staat te strekken met armen en benen om maar zo groot mogelijk te lijken.....
...dit echt erg pijnlijk gaat worden...
...ik de hele morgen al aan het niksen ben......
...ik ook geen zin meer heb...
...ik ook na een slapeloze nacht droom van een nacht waarin je alleen maar slaapt en alle kanten op kunt draaien.......mmmmmmm
...het heerlijk weer is vandaag, berekoud maar zonnetje schijnt, dit me aan de winter doet denken...
...jullie weten wel misschien van vroeger, sneeuw en ijs........
...ik zo even wat oude kleren moet pakken voor de 2 oudsten, die gaan allebei heerlijk weg te spelen de hele middag.........Wat een rustig middagje zal dat worden!
Fijne en goede dag toegewenst allemaal!!!
Liefs Hilma.
...mijn heupbeenderen wel bont en blauw moeten zijn, net als mijn ribben.
...ik denk dat het kindje zich steeds staat te strekken met armen en benen om maar zo groot mogelijk te lijken.....
...dit echt erg pijnlijk gaat worden...
...ik de hele morgen al aan het niksen ben......
...ik ook geen zin meer heb...
...ik ook na een slapeloze nacht droom van een nacht waarin je alleen maar slaapt en alle kanten op kunt draaien.......mmmmmmm
...het heerlijk weer is vandaag, berekoud maar zonnetje schijnt, dit me aan de winter doet denken...
...jullie weten wel misschien van vroeger, sneeuw en ijs........
...ik zo even wat oude kleren moet pakken voor de 2 oudsten, die gaan allebei heerlijk weg te spelen de hele middag.........Wat een rustig middagje zal dat worden!
Fijne en goede dag toegewenst allemaal!!!
Liefs Hilma.