WIST JE DAT TOPIC

- ik vandaag heel veel harde buiken heb gehad! Dat dit meer voelt als lichte weeen, dan als menstruatiepijn......ze komen en zakken af.....maar ik nog niet denk dat het uitloopt op echte weeen (want dat doen wij allemaal natuurlijk en mijn eerste kwam immers 12 dagen te laat.....).

- ik natuurlijk net als jullie hoop dat ik eerder ga bevallen

- mijn oudste nu elke dag aan mijn buik kleeft en zegt dat hij bij de baby wil blijven.....

- ik nu elke dag al denk: goh misschien gaat deze dag wel de geschiedenis in als 'de dag voor mijn bevalling'.

En ik bovenal mij aan het voorbereiden ben op vrijdag!!!!

gr mama van MD

.... het idd weer zaterdagmorgen is, en de kinderen gewoon weer naar zwemles zijn, en manlief gewoon weer de boodschappen voor me doet, en ik weer gewoon achter de computer zit.........
...jullie het vast al hebben geraden.......hier is idd nog steeds geen baby.......
...hij of zij nu pas 8 dagen te laat is.
...ik heel erg benieuwd ben hoeveel er nog bij zullen komen.
...mijn vader a.s. woensdag jarig is..... Het zou toch niet..........
...ik me eigenlijk wel goed voel deze laatste dagen, ondanks het enorme gewicht van zo'n mega buik!!
...ik gisteren toch maar even weer de ramen heb gelapt, als je zag hoe vies ze waren als het zonnetje er op scheen......   Nee dat kon gewoon niet!!.
...het nu dus alweer blinkend schoon is hier in huis, maar misschien is dat wel het probleem, misschien houdt de baby niet van schoon en netjes, maar van rommel en stof!!!
... ik maar vast ophoud met gek kletsen en koffie gat zetten en warme chocomelk voor mijn koudkleumertjes zo meteen.......

Fijne dag allemaal !!!! Liefs Hilma.

dat ik medelijden met je heb hilma.
dat acht dagen heel lang aan kunnen voelen als je er overheen loopt.
ik hoop dat je een deze dagen aan de gang zult gaan.
je de baby het veel te lekker maakt in je buik denk ik.
gr lisette

.... mijn lichaam dus inderdaad wel veel werk heeft verzet (verstreken baarmoederhals en 1 cm ontsluiting), maar dit dus niet genoeg was voor de gyn om mijn vliezen te breken. Mijn onderkant nu wel gevoelig is van dit onderzoek.......

... ik niet teleurgesteld was, maar nu wel weer onzeker ben of ik nog wel op natuurlijke wijze kan bevallen, want hoe langer het duurt hoe groter het kind wordt........

... ik lichamelijk de zwangerschap nog niet zat ben en nog heerlijk kan genieten van het bewegen van de   baby, die nog steeds heel druk is.....

gr mama van MD

....ik me niet langer kan stilhouden
....ik hoop dat niemand het leest
....ik niet voor me beurt wil praten
....Ida (moeder van xander) bevallen is van een dochter
....Zij zelf maar moet vertellen hoe ze heet.
....Ze geboren is op 12-12
....ik gister het geboorte kaartje heb gekregen
....ik me mond nu maar weer hou

...ida heeft zelf al een bericht geplaatst op het mammas najaar forum
...ik het ook wel kan zeggen
... ze Lorraine Alien heet
... ze 13.10 is geboren
...ze op 12-12 is geboren en 3850 gram weegt

..ik blij ben dat er weer een mooie dochter is geboren..
..ik nu zelf ook stiekum wel wil..

..het thuis slapen na 2 nachten ziekenhuisbed heerlijk was..
..manlief mij een ontbijtje op bed kwam brengen..
..gelukkig niet zo vroeg als de zusters in het ziekenhuis doen..
..ik me vandaag eigenlijk heel goed voel..
..maar dus niets mag doen..
..dit ivm mijn hoge bloeddruk..
..gelukkig dat ik wel lekker achter de pc kan internetten..

..iedereen een hele fijne zondag wens..

Terug
Bovenaan