WIST JE DAT TOPIC

..hihi, geen man dus wel eens zijn voordelen kan hebben zo te lezen..

..mijn man nu toch ook naar het heropvoedingskamp voor ik ben papa moet..
..hij doet wel veel in het huishouden..
..maar voor de rest gaat zijn leven door zoals altijd..
..en ik heb het gevoel alleen voor alles op te draaien..
..meneer gaat rustig borrelen op werk en komt erg laat thuis..
..en zegt dan, maar jij hebt toch vrij...
..alsof ik het leuk vind om tot 's avonds laat alleen te zijn..

..hij heeft niet helemaal door dat ik ook wel eens mijn eigen ding alleen wil doen..
..en dat met zo'n klein lief mensje erbij niet altijd gaat..

..dus wie kan mij vertellen waar ik hem kan opgeven???..

- Roef vannacht heeft doorgeslapen!
- van wel 23.00 tot 5.30!!
- Jippie!
- Joechei!!
- En na de eerste voeding een heel voorzichtig eerste lachje liet zien!
- Zoooooo ontzettend lief!

- Het voor ons een hele rare tijd is
- Afgelopen woensdag mijn schoonvader is overleden
- Wij maandag de begrafenis hebben
- Mijn man heel verdrietig is, maar gelukkig veel plezier van Elin heeft
- Wij morgen een kraamfeest hebben voor 40 man familie
- We dit toch maar door laten gaan
- We er op een ander moment ook geen zin hebben (zoveel bezoek)
- We er nu in een keer vanaf zijn
- Het wel heel raar samenvalt zo
- De geboortekaartjes en rouwkaartjes naast elkaar op de deurmat vallen
- Ik denk ik compleet in elkaar ga storten maandag
- We zo maar weer naar mijn schoonmoeder gaan voor morele steun

...Iris de laatste paar nachten om een uur of 4 - 5 wakker wordt voor flesje
...ik vannacht wakker werd om niks en nu niet meer slapen kan
...ik nu dus maar het forum ga bekijken met een kop hete melk, om zo hopelijk weer moe te worden en toch nog een paar uur slaap te kunnen pakken
...ik graag wil weten waar het opvoedingskamp Ik Ben Papa zit, waar griebelbaby het over heeft, want  dan stuur ik Daniël er ook heen.
...zijn leven nog steeds zo doorgaat als voor de bevalling
...hij nog elke avond na t eten op de bank in slaap valt ("ik ga even soezen") en t dan vreemd vind dat ik boos wordt.
...ik hem bijna moet smeken om een flesje te geven of Iris een paar uur te verzorgen
...meneer nog steeds niet snapt dat hij op zijn doordeweekse  vrije dag dus niet de hele dag de hort op kan (want dat is nl zijn Iris-verzorg-dag)
...ik hem dan af en toe echt een  L vind
...maar hij op andere  momenten zo lief kan doen naar mij en iris dat ik m weer vergeef

...ik gister de nacontrole van de VK heb gehad
...het woord nacontrole de foute omschrijving is voor die afspraak want ze controleerde geen ene moer. niet mijn hechtingen (terwijl ik zei dat ik ze trekken en mijn bekkenbodem nog steeds snel pijn doet) en verder ook niets eigenlijk.
...ze alleen wilde weten hoe ik de bevalling had meegemaakt en of ik daar nog vragen over had en hoe ik de kraamtijd had meegemaakt. En hoe de weken erna gegaan waren
...ze totaal geen sjoege gaf op mijn verhaal dat ik ziek geweest ben, PPD heb en nu aan de medicijnen zit en dat ik denk dat dat niet alleen met mijn historie van winterdepressie maar vooral ook met de snelle bevalling en de ziekenhuisopname met Iris te maken had. Ik dat dus echt niet snap, want ze wilde toch weten hoe de weken na de bevalling waren?? nou ja, in het kort dus Kut.
...ik me dus zwaar "niet serieus genomen" voelde
...ik zowiezo al niet zo lekker met deze VK op kon schieten en dus ook al baalde dat ik haar met de bevalling had (van de 5 vk in de praktijk, krijg ik juist HAAR)

... ik vandaag naar de dokter moet om na te gaan of de medicijnen werken en of ze genoeg zijn
...het antwoord op het eerste deel ja is maar dat ik denk dat ik wel wat meer kan gebruiken (heb nog steeds supernegatieve gedachten en kan heel emo reageren, terwijl ik echt een natuurlijke-droogkloot ben)
...ik hem ook maar vraag of hij niet even naar de hechtingen kan kijken, want ze trekken zo ontzettend en de huid eromheen is supergevoelig

...ik dus nu wakker schoot van een vage droom (dat ik naar mijn oude werkgever terug was gegaan en Iris mee mocht naar t werk) en nu loop de malen

...ik het jammer vindt dat Martine nu meer medicijnen moet hebben en zich een beetje Zombie voelt, en dat ik lees dat er bij iemand anders een sterfgeval in de familie is (lijkt me echt zwaar K als je net een kindje hebt gekregen)
...ik iedereen via deze weg heel veel sterkte wens

...ik blij ben dat dit topic er is, want dan kan ik wat stoom afblazen
...ik nu toch nog maar een poging ga wagen om misschien nog een paar uur slaap te pakken

..ik essie een cyber knuf geef..
..je je man gewoon een schop onder zijn kont moet geven..
..of een goed gesprek..
..dat heeft bij mij wel geholpen..
..hoewel ik eerst boos was en er zelfs van moest huilen..
..dat manlief zijn leven hetzelfde is en mijn leven heel anders..
..we nu meer op een lijn zitten..
..en als hij zucht als ik iets vraag ik hem er subtiel aan help herinneren dat ik al de hele dag voor ons kleine meisje zorg en hij netzoveel ouder is als ik..

..nu klinkt het alsof ik het zelf teveel vind en dat is niet zo hoor..
..ik roep nu steeds doe jij dit even anders kent ze straks alleen mij en denk ze heel snel wie is die man toch die het vlees op zondag snijdt...

- mijn man al papa was, en ik deze toestanden drie jaar geleden had
- hij steeds meer betrokken raakte hoe ouder Bor werd
- hij als peuterpapa heel erg leuk is
- hij nu af en toe vergeet dat we weer een baby hebben
- al zijn aandacht naar de oudste gaat
- dat ook wel heel lief en handig is, maar ik het ook zielig kan vinden voor Roef
- ja, de hormonen he...
- dat ik Roef dan even voorstel aan zijn papa, en dat papa dan weer even zijn best voor de kleine doet
- Peuter op KDV zit en baby nu lekker slaapt
- ik eens geen koffieleuters krijg
- ik nu dus alle tijd heb om van alles in huis te doen
- ik lekker achter de comp zit en mijn kostbare tijd zit te verdoen
- ik dat lekker pech vind en lekker blijf zitten!

wjd

.. ik me gisteren suf geshopt heb
.. dit beter werkt dan antidepressiva :lol:
.. sem weer leuke kleertjes erbij heeft
.. hij morgen 5 weken oud is
.. hij maat 62 heeft :shock:
.. ik een broek aan heb van voor de bevalling
.. hij wel veel te strak zit.
.. ik vanavond met essie terug naar het zwembad ga waar we zwangerschapszwemmen hadden
.. ik er een eind aan brei
.. ik jullie ff knuffel wil geven
xxx martine

...ik vandaag heb genoten van het heerlijke weer!!
... ik namelijk heerlijk lang heb gewandeld met mijn kleinste twee mannetjes! Zaaaaalig!!!!
...dit wel weer nieuwe energie geeft, en ik dus de hele strijkwas heb weggewerkt..........pfffffff.
...ik de meiden heel veel sterkte toe wil wensen die dat heeeeeel hard nodig hebben!!!! En een hele dikke knuffel erbij!!
...ik zo maar even een stapel boterhammen moet gaan smeren voor een troep uitgehongerde kindjes met rooie neuzen van de kou, en blosjes op de wangen (ze hebben heeeeerlijk buiten gespeeld)

Fijne avond, liefs Hilma

Terug
Bovenaan