wist je dat.....

Ik vandaag heerlijk van het weer geniet.
Ik momenteel erg baal van het thuis moeten zitten omdat ik gewoon niet meer kan en er weinig vriendinnen langskomen omdat ze het te druk hebben.
Ik hoop dat het weer wat drukker wordt op het forum.
Ik graag naar de jongegezinnenbeurs zou willen maar nog niet weet of ik dit volhoud.

wist je dat:
- ik nu even geniet van de rust, want beide kindjes liggen lief te slapen
- ik over 5 weken al weer aan 't werk moet na m'n verlof
- daar absoluut geen zin in heb
- ik het liefst fulltime moeder zou zijn
- ik dan ook meer tijd zou hebben om contacten te leggen en onderhoud met andere mama's
- ik nu met een kopje thee op de bank ga crashen, zolang als de middagdutjes duren...

wist je dat....

- we een tijdje zonder internet hebben gezeten
-ik blij ben dat we het weer hebben zodat ik hier weer lekker kan meelezen en reageren
-ik nu eigenlijk alles wil bijlezen maar lynn nu op het punt staat om wakker te worden.
-ik beloof om snel weer hier te komen en alles bij te kletsen

groetjes cobie

- ik er gisterenavond (zaterdag) achter kwam dat het brood op is (niks meer in de vriezer!)
- Lara daarom vandaag maar meergranenpannenkoeken als ontbijt/lunch krijgt (die lagen nog wel in de vriezer!)
- ze daar absoluut geen probleem mee heeft... (duhuh!)

- Wij gisteravond een feestje hadden en Elsa de show stal door te dansen en gek te doen.
- Ik het heerlijk vond om er even uit te zijn en wat leuks te doen.
- Ik vandaag eigenlijk naar de jongegezinnenbeurs wilde, maar helaas niet mocht van mijn man omdat hij bezorgd is en bang dat het teveel voor mij is.
- Mijn man toch wel een enorme schat is.

Wist je dat...
- Lara mij afgelopen weekend buiten gesloten heeft toen ik even naar de schuur gelopen was: de sleutel zat in het slot en blijkbaar kan ze die dus zelf omdraaien..
- de deur weer van het slot draaien nog niet zo makkelijk ging!
- mijn man gelukkig thuis was, nog lag te slapen, maar na 30 steentjes tegen het slaapkamerraam hij wel wakker werd
- het dus maar een paar minuutjes geduurd heeft
- de sleutel dus noooooooit meer in de deur blijft zitten als ik even naar de schuur loop

wist je dat.....

- ik al heeel lang niet meer op het forum ben geweest
- ik vanaf nu weer wat vaker kom kijken/reageren
- ik baal van het slechte weer
- ik 23 kilo ben afgevallen en daar erg trots op ben!

- ik ook wel 23 kilo kwijt zou willen
- ik ook al tevreden ben met de helft
- ik die zwangerschapskiloos, nu toch wel zat ben na 2 zwangerschappen
- ik me afvraag hoe je die 23 kilo bent kwijt geraakt

janine

Terug
Bovenaan