Wit streepje bij zwangerschapstest

Inmiddels ben zo'n 4 dagen overtijd. Mijn borsten doen zeer, ik ben misselijk dus tijd voor een zwangerschapstest. Ik heb er eentje van de DA drogist gebruikt en nu heb ik een witte streep . Wat is nou weer een witte streep. Er staat dat een lichte streep ook een streep is maar een witte streep. De streep was wel al snel te zien. Iemand anders hier misschien ook ervaring mee? Als ik overigens zwanger zou zijn dan is het mijn vierde. Ik voel mij echt zwanger maar ja wat moet ik nou toch denken van die witte streep ?

hey ingrid,ja wat is dat nou weer 'n witte streep??? maar 'n streep is 'n streep...toch? je bent gewoon zwanger! wel uniek als je 't mij vraagt! morgen dan 'n gekleurd streepje?? haha,je vertelde 't wel op 'n grappige manier...laat je het weten als je ''n gekleurd streepje hebt? groetjes bel

Gefeliciteerd met je witte streep hahaha...nog nooit gehoord.

Ik zou gewoon nog een andere test doen. Komt vast goed hoor. Morgen een zwarte bruine of donkere streep iig haha. Zebratjuh.

Veel succes hoor, je klinkt behoorlijk zwanger trouwens

Groetjes Petra

Ik zou zeggen koop gewoon een nieuwe test want ik vertrouw die dingen pas als er een dikke streep staat

succes ebn benieuwd

Gr bloem 18 weken en 1 dag zwanger

Testen hebben vaak een soort voorgedrukte lijn die verkleurd als je zwanger bent. Zo'n streep is te zien. Tenminste ik heb het zelf ook een keer gehad... Ik zou voor de zekerheid gewoon een test van een ander merk kopen. Ik vond zelf de digitale testen van CB heel fijn, want die zijn gewoon duidelijk zwanger/ niet zwanger en geen gedoe met vage streepjes of zo.
Succes!

Groetjes Anoek

Is een "voorgedrukte" streep, met het stofje erin wat op hcg reageert: de fabrieksstreep............
Zou dus idd even een andere test kopen en die doen, kruidvattesten eigen merk zijn gevoelig, dus daar zou je zeker al wat moeten zien.
Clearblue en predictor zijn minder gevoelig.

succes Rimke

Terug
Bovenaan