Wit streepje bij zwangerschapstest

bij mij was een witte streep negatief dan is er waarschijnlijk iets teveel urine in gegaan en heb je een roze achtergrondje gehouden (en valt de streep dan witter uit) het betekend dat er geen hormonen in je urine zitten in elk geval, ben ik bang..

Ik zou gewoon na een paar dagen nog een test doen. Misschien dat je cyclus wel wat onregelmatiger heeft gelopen en er  nog niet voldoende hormoon te herkennen viel in je urine.

Mijn excuses dat ik niet eerder reageerde. Ik heb nog een paar testen gedaan. Dan weer een vaag streepje dan weer niets. En uiteindelijk werd ik na 7 dagen overtijd toch ongesteld . Ik baalde echt zo. Ik had alle zwangerschapssymptomen. Ik werd niet ongesteld maar ik kreeg ook niet een echte positieve zwangerschapstest. Heel vervelend. Gelukkig gingen wij vrij snel daarna op vakantie en toen werd ik weer niet ongesteld. Maar ja deze na eerdere ervaring durfde ik nergens op te hopen. Immers de maand ervoor deed mijn lichaam ook zo raar. Toch heb ik afgelopen vrijdag durven testen en dit keer kon het niet positiever. Ik hoefde niet eens te wachten op de uitslag. Er stond direct een kruis. . Dus nu ben ik alsnog zwanger. Ik ben ook vreselijk misselijk maar dat mag de pret niet drukken. In ieder geval bedankt voor jullie reacties. Ik wist ook zelf wel dat ik niet zwanger kon zijn met zo'n vage test maar je hoopt tegen beter weten in toch dat je het wel bent.

Terug
Bovenaan