witte volkjes afscheiding bij plassen

Hallo allemaal,

ik ben sinds een half jaar aan het proberen zwanger te raken van ons 2e kindje. In maart was ik al een keertje zwanger, helaas is dit na 5 weken mis gegaan. Nu valt me op dat ik na het plassen, witte vlokjes afscheiding in de urine zie. Volgens mij is er  al zo ongeveer alles over  afscheiding gevraagd en geschreven, maar toch zou ik willen vragen of er meerdere mensen zijn die hier last van hebben en of dit normaal is? Ik heb sinds de geboorte van de eerste (3 jaar geleden) sowieso al flink meer last van afscheiding, maar nooit echt deze vlokjes. Verder heb ik nergens last van...Ik was aan het denken om even naar de huisarts te gaan, maar voel me dan altijd zo'n zeurkous...

Liefs, Gitta

hoi Gitta,

Geen rare vraag joh, en er zijn meer mensen die er last van hebben................ik wel in ieder geval!
Het kan op een blaasontsteking wijzen maar het kan ook gewoon afscheiding zijn wat je mee uitplast..........ik ben nu 31 weken zwanger en heb mijn plasje om deze reden al een paar keer bij de HA gebracht, en dan zijn er wel wat eiwitten (afscheiding) te vinden maar geen leucocyten (ontstekingscelletjes).
Als je buikpijn enzo hebt, zou je je plasje even in kunnen leveren, maar ik weet nu bij mezelf dat het er een beetje bijhoort!

Waardeloos joh, dat het is misgegaan een tijdje geleden.
Weet helaas uit ervaring wat voor een impact het op je kan hebben............
Ik wens je veel succes met het zwanger worden,

Liefs Rimke

Hallo,

Ik ontdekte dit gistermiddag ook, toen ik mijn urine opving om te testen.
Ik bekeek het en zag idd 3 vlokjes.
Weet niet wat dit was en wat t te betekenen heeft.   Bij mij was dit de eerste keer, dus ik zoek er verder (nog) niks achter.
Maar jij hebt het vaker??   Je kunt altijd de HA assistente eens bellen.
Misschien moet je urine in een potje inleveren en kijken ze het na..

Ik hoop datje hier iets aan hebt

Groetjes Maike Sanne

hoi gitta wanneer moet je ongesteld worden?
want ik weet dat ik dat bij mijn 1e zwangerschap heb gehad maar alleen in het begin..
toen bleek ik (wat ik al vaker had gehad) candida te hebben,het zit namelijk zo;als de vrouw zwanger is dan kan het zuurgraad van onderen veranderen en dus MEER kans op schimmels.........
dus misschien toch .......?
ik hoop het voor je,en ik hoop ook voor mezelf dat het weer eens raak mag zijn bij mij,ben alweer even bezig voor de tweede...

Is vaak afscheiding!!!
Hoeft echt niets te betekenen, als je een candida hebt, heb je ook vaak jeuk en bij een blaasontsteking heb je vaak pijn bij plassen of een gevoelige onderbuik................
Tuurlijk kan je altijd een plasje inleveren maar vaak betekend het niets!

hahaha, maar mocht je je er ongerust over maken...............hihihihi, lekkere discussie weer!!
Zie inenen al iedereen met een potje plas naar de dokter rennen, die zullen ook wel denken................

Fijne avond!!!

Terug
Bovenaan