witte volkjes afscheiding bij plassen

He Gitta,

Join the club, ik heb het ook. Vanmorgen toch even potje gebracht en jawel: een blaasontsteking. Inmiddels merk ik het ook wel bij het plassen, heb er echt last van!
Misschien kan je eens in een doorzichtig potje plassen, dan kan je zien of het verkleurd is. Bij een blaasontsteking is het meestal wat rood en zweven er vlokjes wit of rood in.
Als je te lang blijft doorlopen met een blaasontsteking  kan dit ook naar je nieren optrekken, dus even testen is misschien wel slim?

Druifje

hoi rimke,natuurlijk is het afscheiding,das logisch,maar bij een eventuele zwangerschap KAN die sneller op treden dit omdat je zuurgraad van binnen veranderd!
ik ben daar of eigenlijk was daar erg gevoelig voor en met name toen ik zwanger was,heb dit ook op het internet opgezocht destijds! maar gek genoeg is het na mijn zwanger schap nooit meer terug gekomen.....vindt het natuurlijk niet erg want prettig was het niet echt,maar vindt het wel vreemd dat ik er toen wel gevoelig voor was en nu niet...
maar ik duim voor jullie allemaal dat jullie zo snel mogelijk zwanger worden

Hee meiden,

bedankt voor jullie reacties! Ik ga morgen even de huisarts bellen, toch maar even voor de zekerheid. Pfff, er zijn zoveel dingen waardoor je onzeker kunt worden, die eventueel invloed kunnen hebben op een mogelijke zwangerschap. Zeker na die miskraam weer. Ik heb voor mijn zoontje ook 2 miskramen gehad, eentje bij 6 en eentje bij 8 weken. Je houdt er dan ook wel rekening mee dat het nog eens kan gebeuren, maar aan de andere kant had ik stiekem toch niet verwacht dat het ook daadwerkelijk zou gebeuren, zoveel pech kun je toch niet hebben, dacht ik?!

Bij mijn zoontje was ik 3 keer achter elkaar zwanger (met  tussenpoze van een maand), dus ik had eigenlijk ook weer verwacht dat het nu ook snel weer raak zou zijn. En als dat niet het geval is ben je toch weer zo teleurgesteld en bang dat er iets niet klopt...Maar aan de andere kant weet ik het ook wel weer te relativeren, ik heb een gezonde zoon en ik ben nog niet zo heel lang bezig voor een tweede...Het is in ieder geval fijn even je zorgen en hoop te kunnen delen met jullie allemaal.

Liefs, Gitta

Terug
Bovenaan